تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی BPM Bullets per minute برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

3.6 / 5 ( 8 امتیاز )

بازی BPM Bullets Per Minute را باید عنوانی در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص دانست که سازندگان برای ساخت آن از بازی‌هایی نظیر DOOM الهام گرفته‌اند. بازی از موسیقی‌های خوبی نیز برخوردار است و حس هیجان را به خوبی به بازی‌بازان منتقل می‌کند. همچنین امکان ارتقای مهارت‌ها نیز در جریان بازی وجود دارد. BPM: Bullets Per Minute یک بازی اعتیادآور، خلاقانه و دشوار به سبک‌های اکشن و تیراندازی است که بسیاری از بازی‌بازان را علاقه‌مند خواهد کرد. در مجموع باید گفت که با عنوانی شگفت انگیز سر و کار داریم.

BPM Bullets per minute Languages PC-Razor1911 | FitGirl Repack

دانلود-بازی-BPM-BULLETS-PER-MINUTE

در بازی Bullet Per Minute هیچ‌گونه داستانی وجود ندارد و به‌محض شروع بازی، مبارزات آغاز می‌شوند. تنها چیز که شاید نشانی از دنیای بازی بدهد نام شخصیت‌های اصلی و مراحل است که همگی از افسانه‌های Norse الهام گرفته‌اند. همان اول به‌زودی مشخص می‌شود که این بازی کاملاً Rougelike است و از قوانین معمول این سبک استفاده می‌کند. مراحل از اتاق‌های مختلفی تشکیل‌شده‌اند که به‌صورت تصادفی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. به‌محض وارد شدن به این اتاق‌ها درهای خروجی بسته می‌شوند و تا از بین رفتن تمامی دشمن‌ها بسته باقی می‌مانند.

علاوه بر اتاق‌های حاوی دشمن، تعدادی اتاق مختلف دیگر نیز به‌صورت تصادفی در قسمت‌های مختلف مرحله احتمال وجود خواهند داشت. این اتاق‌ها شامل مغازه‌های مختلف برای خرید اسلحه جدید، آیتم‌های مختلف و Health هستند. اتاق‌های دیگر که شانس حضور در مرحله رادارند دارای جعبه‌های مختلف قفل‌شده هستند که برای باز کردن آن‌ها باید خوش‌شانس بود و کلید به دست آورد و یا کلید را از مغازه مخصوص خرید. این خریدها با سکه‌هایی انجام می‌شود که در جعبه‌های مختلف پیدا می‌شوند و یا پس از کشتن دشمنان به‌صورت تصادفی به دست می‌آیند.

چیزی که بازی BPM Bullets per minute را چند برابر جذاب می‌کند، این مسئله است که به‌جز قسمت حرکت کردن در محیط (پریدن، راه رفتن و جاخالی دادن)، شلیک کردن سلاح‌ها و پر کردن خشاب‌ها همگی باید بر اساس هماهنگی با ضربان آهنگ باشد! این ضربان در جای نشانگر هدف در وسط صفحه نشان داده می‌شود که خطوط اطراف آن هماهنگ با آهنگ به وسط حرکت می‌کنند (نحوه کارکرد این مکانیک در فیلم زیر بهتر مشخص می‌شود). در دقایق اولیه بازی کردن با این مکانیک خیلی عجیب و محدودکننده به نظر می‌آید. ولی پس از مدتی، کم‌کم مبارزات هماهنگ با ضربان آهنگ عادی می‌شود و به حالتی می‌رسید که حتی در هنگام انجام کارهایی مانند پریدن نیز خودبه‌خود با آهنگ همراهی می‌کنید.

منبع توضیحات: گیم‌فا و PSArena

*/ ]]> تصاویر-بازی-BPM-BULLETS-PER-MINUTE تصاویر-بازی-BPM-BULLETS-PER-MINUTE تصاویر-بازی-BPM-BULLETS-PER-MINUTE تصاویر-بازی-BPM-BULLETS-PER-MINUTE تصاویر-بازی-BPM-BULLETS-PER-MINUTE تصاویر-بازی-BPM-BULLETS-PER-MINUTE

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی Razor1911 تحت عنوان BPM BULLETS PER MINUTE LANGUAGES-Razor1911 فشرده سازی شده است. فایل انتخابی آلبوم موسیقی متن بازی با کیفیت MP3 در محتوای دانلودی شما از دانلودها لحاظ شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۸گیگابایت به ۴٫۴گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۴ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۲٫۴گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

Fight as a mighty Valkyrie to repel the forces of the underworld from invading the world of Asgard.

In BPM, all of your actions and the actions of your enemies are tied to the beat of the music. Your enemies perform a dance-like sequence of attacks to an epic rock opera. BPM is inspired by retro shooters of the 90’s. It is fast, frenetic and rhythmical. You can double jump, dash, rocket jump and bunny hop to evade your opponents.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel Core i5-4590 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 960 2GB or equivalent.

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel i7

Memory: 16 GB RAM

Graphics: RTX 2060 3GB or equivalent.

DirectX: Version 12

Storage: 25 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی BPM Bullets per minute برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..