تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد نیروی انتظامی با مجرمان قاطعانه باشد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان روز چهارشنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور در قم، افزود: اقتدار و قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد بر قانون شکنان و مجرمان باید حفظ شود.

 مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: چیزی که رضایتمندی عموم مردم را به خود جلب می‌کند برخورد قاطعانه با چنین افرادی از سوی نیروی انتظامی است.

آیت الله علوی گرگانی نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری و اقدامات شبانه روزی نیروی انتظامی در سراسر کشور است.

مرجع تقلید شیعیان همچنین تامین معیشت کارکنان نیروی انتظامی را مهم دانست و گفت: افرادی که در لباس نیروی انتظامی خدمت می‌کنند باید به لحاظ معیشتی دغدغه و مشکلی نداشته باشندتا با تمام وجود در ایفای وظایف جانفشانی کنند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سفر به قم با آیات جوادی آملی، سبحانی، صافی گلپایگانی و نوری همدانی از مراجع تقلید و سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد نیروی انتظامی با مجرمان قاطعانه باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..