تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محل جدید دفن اموات در پایتخت کجاست؟

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آخرین مطالعات و بررسی‌های انجام شده در رابطه با مکان جدید دفن اموات در پایتخت اظهار کرد: این موضوع از دوره قبل در شورای شهر تهران و شهرداری مورد بررسی قرار گرفته است

وی تصریح کرد: با توجه به اتمام ظرفیت بهشت زهرا(س) باید مکان جدیدی به عنوان محل جدید دفن اموات در پایتخت احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که بر همین اساس معاون خدمات شهری شهرداری تهران و بالطبع سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان سازمان زیرمجموعه آن مطالعاتی را انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر همین اساس مشاوری برای احداث مکان جدید دفن اموات در پایتخت انتخاب و کارهای مختلفی در این خصوص انجام شده است.

امانی گفت: معاونت خدمات شهری دو مکان جدید را برای دفن اموات در شرق تهران انتخاب شده و قرار است از این دو مکان یک مکان به عنوان فاز جدید بهشت زهرا(س) انتخاب و فرآیند آماده‌سازی آن آغاز شود.

وی ادامه داد: به‌زودی در قالب لایحه‌ای از سوی شهرداری تهران به دو پیشنهاد مطرح شده رسیدگی و در نهایت محل احداث فاز جدید بهشت زهرا و یا محل جدید دفن اموات در پایتخت مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محل جدید دفن اموات در پایتخت کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..