تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زور امارات و عراق به هم نرسید/ عربستان صدرنشین شد

عربستان با این پیروزی و با توجه به شکست استرالیا مقابل ژاپن، با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول  گروه B شد و با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، شرایط خوبی را برای خود در این گروه ایجاد کرد.

در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم عربستان در گروه B با شکست تیم چین، صدرنشین این گروه شد.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آسیا و در گروه A این رقابت‌ها، تیم امارات به مصاف تیم عراق رفت که این بازی در پایان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. با این نتیجه دو تیم با کسب ۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار گرفتند تا کار این دو تیم برای ادامه مسابقات سخت‌تر شود.

در گروه B این مسابقات، تیم عربستان به مصاف تیم ملی چین رفت که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر ۲ تیم عربستان به پایان رسید. عربستان با این پیروزی و با توجه به شکست استرالیا مقابل ژاپن، با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول  گروه B شد و با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، شرایط خوبی را برای خود در این گروه ایجاد کرد. همچنین تیم چین با ۳ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زور امارات و عراق به هم نرسید/ عربستان صدرنشین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..