تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران و کره امتیاز بازی را تقسیم کردند / ایران هنوز صدرنشین است

به گزارش رکنا،  تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 17 امروز و در دیدار رفت مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این رقابت به تساوی یک-یک انجامید تا امتیازات تقسیم شود.

بازی با اشتباهات زیادی از سوی 2 تیم آغاز شد و توپ در میانه میدان از دست می‌رفت. کره‌ای‌ها با طراحی حملات از عمق دفاع ایران و با اتکا به توان سون هیونگ مین در پی رسیدن به گل بودند و ایران نیز روی حرکات طارمی، آزمون و قلی‌زاده برنامه داشت.

 در دقیقه 11 ضربه سر هوانگ یو جو به شکل خطرناکی از روی دروازه ایران به بیرون رفت. چهار دقیقه پس از آن تیم ایران نخستین حمله را طراحی کرد که شوت علیرضا جهانبخش راهی به دروازه میهمان پیدا نکرد.

 برای دقایقی بازیکنان تیم میهمان با رد و بدل کردن پاس‌های متعدد و استفاده از تمامی فضاهای زمین، ایران را مجبور به عقب‌نشینی کرد. در دقیقه 27 همکاری طارمی و آزمون ایران را در موقعیت خوبی قرار داد که این بخت با تعلل طارمی از دست رفت. در دقیقه 42 پاس پشت مدافعان و تماشایی احمد نورالهی به طارمی رسید اما او نتوانست بهره لازم را ببرد و پس از آن دروازه‌بان کره با دو واکنش عالی مانع از گلزنی آزمون و طارمی شد. در نهایت نیمه نخست این دیدار حساس با تساوی بدون گل همراه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران و کره امتیاز بازی را تقسیم کردند / ایران هنوز صدرنشین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..