تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعایی: عملکرد 100 روزه محسنی‌اژه‌ای معادل اقدام چند ساله است

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمود دعایی با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در 100 روزه اول دوره «تحول و تعالی» به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، گفت: در این مدت کوتاه، اقدامات ارزشمندی از سوی رئیس دستگاه قضا انجام شده است. 

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بازدید از زندان‌ها با هدف حمایت از حقوق اجتماعی زندانیان را از نکات درخشان عملکرد 100 روزه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای برشمرد.

دعایی اضافه کرد: بازدید از بند‌های امنیتی که بی سابقه بوده نیز از ابتکارات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بوده است.

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در 100 روز مدیریت خود در دستگاه قضا، با نگاه ویژه به زندانیان، رفع موانع تولید و احیای کارخانجات و اشتغال‌زایی پیرامون آن، هزاران خانواده را خوشحال کرد.

دعایی با اشاره به اینکه عملکرد 100 روزه آقای محسنی اژه‌ای، معادل ده‌ها سال کار دیگران است، تصریح کرد: این اقدامات رئیس قوه قضائیه بارقه امید در جامعه ایجاد کرده است.

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات با تأکید بر اینکه پالایش فضای پیرامون امور قضائی، یکی از جلوه‌های دوره تحول و تعالی در قوه قضائیه است، اضافه کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، شخصی دلسوخته با دغدغه حل مشکلات مردم و از طرفی پایبند به نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعایی: عملکرد 100 روزه محسنی‌اژه‌ای معادل اقدام چند ساله است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..