تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی DOOM Eternal – The Ancient Gods برای کامپیوتر

4.6 / 5 ( 99 امتیاز )

در بازی Doom Eternal قرار است که سلاح‌های جدیدی را هم تجربه کنیم. یکی از این سلاح‌ها، خنجری است که دوم‌گای به بازوی خود بسته است و می‌تواند آن‌را به شکل نیزه وارد بدن دشمنان کند. علاوه‌بر این در این بازی سلاحی با نام Ballista نیز خواهیم داشت که مواد منفجره به سمت دیمن‌ها پرتاب می‌کند؛ و نیز یک سوپر شات‌گان (Super Shotgun) که قلابی با نام Meat Hook به انتهایش متصل است و همان‌طور که از نامش هم پیداست، گویا قرار است کارایی جذابی در بازی داشته باشد! سلاح بالیستا اما علاوه‌بر پرتاب مواد منفجره، یک حالت شارژی هم دارد که با استفاده از آن، بمبی که به سمت دشمن پرتاب کرده‌اید، پیش از انفجار چند لحظه‌ای به بدن دشمن می‌چسبد.

DOOM Eternal The Ancient Gods PC-EMPRESS | DODI Repack

بسته الحاقی The Ancient Gods Part 1 and 2 اضافه شد

دانلود-بازی-DOOM-Eternal

مطالب مرتبط

علاوه‌بر بسیاری ازچهره‌های قدیمی بازی DOOM Eternal این‌بار دشمنان جدیدی هم انتظارمان را خواهند کشید. به این ترتیب در این نسخه از بازی درکنار ایمپ‌، لاست‌سول‌، ککودیمن، پینکی و بسیاری دیگر از کارکترهای قدیمی این مجموعه، شاهد حضور دشمنان جدیدی با نام Whiplash، دیمِن لاغری که از جناحین به دوم‌گای حمله می‌کنه، Tentacles یا هیولاهای کرم‌مانندی که از دیوارها بیرون‌زده و به شما حمله خواهند کرد، Marauder یا همان حریف شیطانی دوم‌گای که در جریان بازی چندین بار با آن رو‌به‌رو خواهید شد و بسیاری دشمن ریز و درشت دیگر اشاره کرد.

در حالت Battlemode بازی دوم‌ایترنال، یک بازیکن در نقش دوم‌اسلیر و دو بازیکن دیگر در نقش دیمن‌های بازی قرار می‌گیرند و به این ترتیب با یکدیگر به نبرد می‌پردازند. دیمن‌های بازی سیستم حرکتی منحصر‌به‌فرد و مهارت‌های مختلفی خواهند داشت و از آن‌طرف نیز دوم‌گای، انباری از سلاح و تجهیزات را با خود حمل می‌کند. این سیستم جدید، علی‌الخصوص در مقایسه با بخش چند‌نفره‌ی بازی قبلی یعنی Doom 2016 که چندان با استقبال گرمی هم از جانب طرفداران روبه‌رو نشده بود، بسیار خلاقانه و منحصر‌به‌فرد به نظر می‌رسد. ایدسافتوری‌ها اما این‌بار قصد داشتند این بخش را طوری طراحی کنند تا بازیکنان به همان میزان که از سرعت عکس‌العمل خود بهره می‌برند، ناچار به چیدن استراتژی مخصوص به خود نیز باشند. در این بخش حتی میزان دمیج یا آسیبی که به دشمن وارد می‌کنید نیز بالای سرشان با شماره‌هایی نشان داده می‌شود،؛ این‌طور به‌نظر می‌رسد که بازی از همین الان برای رقابت‌های ای‌اسپرت آماده است!

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

*/ ]]> تصاویر-بازی-DOOM-Eternal تصاویر-بازی-DOOM-Eternal تصاویر-بازی-DOOM-Eternal تصاویر-بازی-DOOM-Eternal تصاویر-بازی-DOOM-Eternal تصاویر-بازی-DOOM-Eternal

ویژگی های نسخه فشرده DODI:

بر اساس ریلیز رسمی EMPRESS تحت عنوان DOOM Eternal The Ancient Gods-EMPRESS فشرده سازی شده است. ورژن بازی معادل Build 7241573 در شبکه استیم می‌باشد. تمامی DLCهای بازی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده‌اند (مشابه ریلیز EMPRESS). زبان نوشتاری بازی به صورت ۱۳زبانه و زبان صوتی بازی ۱۰زبانه است (مشابه EMPRESS). برای تغییر زبان بازی می‌توانید فایل steam_api64.ini را با ویرایشگر متن باز کرده و زبان را به دلخواه خود تغییر بدهید. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم نسخه Slow Install معادل ۵۸٫۸گیگابایت و نسخه Fast Install معادل ۶۴٫۴گیگابایت است. هر دو نسخه پس از نصب کامل بازی، حدود ۸۰گیگابایت خواهند شد. مدت زمان نصب در نسخه Fast بین ۱۰ الی ۳۰دقیقه و در نسخه Slow بین ۶۰ الی ۱۵۰دقیقه می‌باشد. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

Hell’s armies have invaded Earth. Become the Slayer in an epic single-player campaign to conquer demons across dimensions and stop the final destruction of humanity.

Experience the ultimate combination of speed and power in DOOM Eternal – the next leap in push-forward, first-person combat. Armed with a shoulder-mounted flamethrower, retractable wrist-mounted blade, upgraded guns and mods, and abilities, you’re faster, stronger, and more versatile than ever.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7 / 64-Bit Windows 10

Processor: Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better, or AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti (4GB), GTX 1060 (3GB), GTX 1650 (4GB) or AMD Radeon R9 280(3GB), AMD Radeon R9 290 (4GB), RX 470 (4GB)

Network: Broadband Internet connection

Storage: 90 GB available space

Additional Notes: ( 1080p / 60 FPS / Low Quality Settings )

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 10

Processor: Intel Core i7-6700K or better, or AMD Ryzen 7 1800X or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), NVIDIA GeForce 970 (4GB), AMD RX 480 (8GB)

Network: Broadband Internet connection

Storage: 90 GB available space

Additional Notes: ( 1080p / 60 FPS / High Quality Settings ) – *On NVIDIA GTX 970 cards Texture Quality should be set to Medium

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه EMPRESS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

——————–

بر روی بازی کلیک میکنم و اجرا نمی شود؟ بدون هیچ اخطاری؟

سلام. اگر روی بازی کلیک میکنین و براتون اجرا نمیشه، چندین دلیل داره:

1) سخت افزارهای شما از حداقل مورد نیاز کمتر هست. حتما باید سیستم شما از حداقل سیستم مورد نیاز قوی تر باشه، وگرنه به هیچ عنوان بازی اجرا نخواهد شد.

2) ویندوزتون، آخرین آپدیت ویندوز 10 نسخه enterprise که در دانلودها قرار داده شده نیست.

3) پیش نیازهای ویندوزتون کامل نیستن. که با نصب مورد 2 حل میشه.

4) گرافیک کارتتون آپدیت نیست. آخرین آپدیت NVIDIA یا AMD رو میتونین از دانلودها دریافت کنین.

5) سیستم در حالت High-Performance نیست. از بخش Power Options میتونین فعالش کنین.

6) آنتی ویروس شما در هنگام نصب بازی / کرک کردن بازی فعال بوده و کرک رو حذف کرده.

7) مطمئن بشید که CPU شما از SSE 4.1 و SSE 4.2 پشتیبانی میکنه. اگر این امکان در CPU شما نباشه، به هیچ وجه بازی اجرا نخواهد شد.

8) اگر از نسخه CODEX یا FitGirl استفاده می کنین، حتما تمامی فایل های اجرایی بازی رو در فایروال ویندوز خودتون بلاک کنین. یا راه ساده تر اینکه پیش از اجرای بازی، اینترنت سیستم رو کاملا قطع کنین تا به هیچ عنوان، بازی شما دسترسی به اینترنت نداشته باشه. وقتی که از شما درخواست لاگین به بتل نت شد، مقادیر تصادفی وارد کنید و لاگین بزنین. نیازی به آنلاین بودن نیست چون کرک بازی کاملا آفلاین هست.

9) اگر CPU شما از مورد 7 پشتیبانی نمیکنه، فایل فیکس این مورد که 100% تاییدشده نیست ولی در اکثر مواقع تونسته مشکل رو حل کنه، در بخش دانلود همین مطلب قرار داره. فقط کافیه این فایل فیکس رو دانلود کنین و پس از اعمال کرک CODEX، این فایل رو روی پوشه بازیتون کپی کنین.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی DOOM Eternal – The Ancient Gods برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..