تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فصل اول انیمیشن I Heart Arlo 2021 – من آرلو را دوست دارم

اولین رای باشید!

انیمیشن-I-Heart-Arlo

نام انیمیشن: I Heart Arlo – من آرلو را دوست دارم

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، کوتاه، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۱۱ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

انیمیشن I Heart Arlo به داستان آرلو و دوستانش می‌پردازند که قصد دارند در شهر نیویورک زندگی جدیدی را تشکیل داده و آن را کاملا تغییر دهند. فضای شاد و کمدی در این سری برقرار است و در هر قسمت می‌توانید داستان جدیدی از آرلو و دوستانش را تجربه کنید. همه چیز در یک فضای کمدی و جالب رخ داده و شخصیت‌هایی را می‌بینیم که به‌نوعی خنده‌دار بوده و دنبال کردن داستان آن‌ها برای همه جالب خواهد بود. آرلو و دوستانش مدام دور هم جمع شده و می‌توانند تجربه‌های جدیدی را در شهر داشته باشند. آرلو عاشق شده و دوستان جدیدی هم پیدا خواهد کرد. سفر آرلو با دوستانش همواره جذاب و دیدنی خواهد بود و می‌توانید در هر قسمت آن‌ را دنبال کنید.

انیمیشن I Heart Arlo با محوریت شخصیت آرلو جریان دارد و همه چیز قرار است که با ماجراجویی وی و همراهی دوستانش همراه شود. هر قسمت، بیشتر شما را با آرلو و شخصیت وی آشنا می‌کند و خواهید دید که آرلو قلب مهربانی داشته و همه او را دوست دارند. مشکلات جدید او را تغییر نداده و همیشه در راه کمک به دوستان خود خواهد بود. دوستانش هم کم کم بیشتر به وی نزدیک شده و می‌توانند در هر دردسری به وی کمک کنند. فضای کمدی جالب این سری، باعث شده است که طرفداران زیادی آن را دوست داشته باشند.

info

It’s a whole new world for Arlo and his one-of-a kind pals when they set out to restore a run-down New York City neighborhood and make it their own.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فصل اول انیمیشن I Heart Arlo 2021 – من آرلو را دوست دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..