تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوان مصری و فرصت کتابت قرآن در روزهای کرونایی

«احمد نبوی»، جوانی مصری است که از دوران نشستن در منزل و دوری از درس و تحصیل به دلیل بحران کرونا برای دست‌نویسی قرآن بهره‌ برده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اهل مصر، احمد نبوی، اهل روستای «ملیج» از توابع «أشمون» در استان منوفیه مصر است که از زمان دوری از درس و دانشگاه و نشستن در منزل در روزهای کرونایی، بهره مفید برده و به دست نویسی قرآن روی آورده است.

وی در این باره گفت: مایه افتخارم است که کلمات قرآن را با دست خط خودم بنویسم؛ شاید که قرآن در روز قیامت شفیع من باشد.

نبوی که از دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه منوفیه است، افزود: به امید شفاعت در روز قیامت کتابت آیة الکرسی و سپس سوره مُلک را آغاز کردم.

این جوان مصری تصریح کرد: کتابت آیة الکرسی بر تابلو 343 ساعت طول کشید و سوره ملک را هم پس از آن در حدود 400 ساعت نوشتم و این دومین کار من در کتابت قرآن بود.

جوان مصری و فرصت کتابت قرآن در روزهای کرونایی

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوان مصری و فرصت کتابت قرآن در روزهای کرونایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..