تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Lightbringer برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی The Lightbringer یک ماجراجویانه هیجان انگیز همراه با معماهای مختلف است که با المان‌های مبارزه‌ای دنبال می‌شود و دنیایی زیبا در انتظارتان است. باید با هدایت روح خواهرتان، فسراد را از سرزمین پاک کرده و به یک لایت برینگر تبدیل شوید. جهان تحت یک فساد بزرگ گرفتار شده است و برخی از المان‌های باستانی که قرن‌ها وظیفه اعطای قدرت و نور به این سرزمین را داشتند، توسط نیروهای پلید هدف قرار داده شده‌اند. شما به‌عنوان فرد منتخب این سرزمین هستید و توانایی را خواهید داشت که انرژی نوری خالص را از هوا دریافت کرده و از آن‌ برای برچیدن فساد از سرزمین استفاده کنید.

The Lightbringer PC-DOGE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Lightbringer

گیم‌پلی بازی روی جستجو، پرش و مبارزه با موجوداتی است که سر راه‌تان خواهید دید. در همین حین باید به جمع‌آوری نور پرداخته و در دنیای کوچک بازی حرکت کنید. شما باید از مسیرهایی حرکت کنید که توسط نیروهای پلید احاطه شده است و هر لحظه امکان نابودی‌تان هم وجود دارد. ماجراجویی بازی به سبک آثار قدیمی است و اگر آثار زلدا را تجربه کرده باشید، متوجه شباهت زیاد آن با این مجموعه خواهید شد. هر گوشه و کنار بازی انتظار شما را می‌کشد و گیم‌پلی نیمه ایزومتریک بازی هم ساعت‌ها امکان سرگرم کردن شما را خواهد داشت. دوربین بازی قابل چرخش بوده و باید برای پیدا کردن راه حل، از موانع بسیاری عبور کنید.

در این بازی روح خواهرتان روشن کننده مسیر است و شما را هدایت خواهد کرد. گیم‌پلی بازی هم روی آن استوار است و کمک می‌کند که در بازی The Lightbringer گرفتار سیاه چاله‌های خطرناک نشوید. مراقب تله‌ها باشید و با کشف اسرار، هرچه بیشتر به پایان بازی نزدیک شوید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-The-Lightbringer تصاویر-بازی-The-Lightbringer تصاویر-بازی-The-Lightbringer تصاویر-بازی-The-Lightbringer تصاویر-بازی-The-Lightbringer تصاویر-بازی-The-Lightbringer info

The Lightbringer is a poetic adventure/puzzle platformer with light combat elements, set in a beautiful world claimed by a vile corruption. Guided by your sister’s spirit, you must prevail where she could not. Cleanse the corruption, become The Lightbringer.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i7-2630QM 2.00GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GT 540M

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel® Core™ i7-4510U Processor 3.10GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 850M

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Lightbringer برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..