تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Haunt Chaser برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Haunt Chaser یک تجربه ترسناک چهار نفره کوآپ است که البته می‌توانید به‌صورت تک نفره هم به سراغش بروید. شما به‌عنوان شکارچی در جهان بازی قدم گذاشته و باید از همه تجهیزات مخصوص شکار خود برای رهایی بشر از شر استفاده کرده و جان افرادی که گرفتار در عذاب و فقر هستند را نجات دهید. شر در کمین شما است و هر لحظه ممکن است که گرفتار شوید. بازیکنان توانایی کنترل موجودات ماورالطبیعه را خواهند دشات و می‌توانید از این طریق به شکار موجودات خطرناک دیگر هم اقدام کنید. بازی در چند فصل دنبال شده و در ابتدا با یتیم خانه شروع می‌کنید. فصل‌های موضوعی بیشتری در آینده اضافه می‌شوند که نقشه‌ا و موجودات جدیدی را به همراه خواهند داشت.

Haunt Chaser PC-PLAZA | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Haunt-Chaser

یتیم خانه در یک روستای متروکه واقع شده است که دیگر شکارچیان وحشت هم در آن حضور دارند. هدف شما این است که روح کودکان عذاب دیده را از یتیم خانه آزاد کرده و بدی‌هایی که مردمان دهکده در حقشان کرده‌اند را برای همیشه از این سرزمین دور کنید. به یاد داشته باشید که روح‌ها توانایی احساس کردن حضور شما را دارند و هر قدمی که بردارید، توسط تاریکی شنیده خواهد شد. به‌همین باید انتظار هر اتفاق شومی را در این یتیم خانه داشته باشید و با ترس‌های خود مقابله کنید. بازی المان‌های موردنیاز عاشقان سبک ترس را خواهد داشت.

در بخش کوآپ باید به‌صورت تیمی عمل کرده و اجازه ندهید که شیاطین شما را تنها گیر بیاورند. تا زمانی که شر به‌صورت کامل از بین برود، هیچ راه فراری برای شما در بازی Haunt Chaser وجود ندارد. باید از تجهیزات خود استفاده کرده و حقایق را افشا کنید. هوش مصنوعی بازی هم به‌خوبی طراحی شده است و همین موضوع سبب می‌شود که دشواری بازی زیاد شود.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Haunt-Chaser تصاویر-بازی-Haunt-Chaser تصاویر-بازی-Haunt-Chaser تصاویر-بازی-Haunt-Chaser تصاویر-بازی-Haunt-Chaser تصاویر-بازی-Haunt-Chaser info

Haunt Chaser is a 4 Player Co-Op horror game, can be played as a Single-Player too. Chasers need to use all the hunting equipment in order to banish the evil and save the poor souls from torment while uncovering deeply disturbing secrets. Also, there is a 4v1 party game mode.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, 64 Bit

Processor: Intel i5 or new-gen i3 / AMD equivalent

Graphics: NVIDIA GeForce 940M

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, 64 Bit

Processor: Intel i7 or AMD equivalent (AMD FX 9500+ Series)

Graphics: NVIDIA GTX 1050 Ti

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 12 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه PLAZA:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Haunt Chaser برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..