تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Age of Darkness Final Stand برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Age of Darkness Final Stand شما را در نقش فردی قرار می‌دهد که آخرین ایستگاه ناامیدانه در برابر حمله موجودات شرور است. با جمع‌آوری تجهیزات موردنیاز خود و مبارزه با این موجودات، می‌توانید از بار این ناامیدی بکاهید. تاریکی را دنبال کرده و اجازه ندهید که قدرت خود را در سرزمین بیشتر کند. خودرا در برابر موج بزرگی از کابوس‌ها ایمن کرده و اجازه ندهید که دشمنان شما را گیر بیندازند. از نقشه قدرتمند و حساب شده استفاده کرده و قلمرو خود را در برابر این کابوس‌ها مصون نگه دارید. اجازه ندهید که مه ایجاد شده توسط نیروهای دشمن، زندگی مردمان سرزمین را به سمت نابودی پیش ببرد.

Age of Darkness: Final Stand (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Age-of-Darkness-Final-Stand

قهرمانانی با نیروهای خاص در اختیار خواهید داشت که توانایی ایستادگی در برابر وحشت این کابوس‌ها را دارند. با کسب امتیاز بیشتر، توانایی‌های ویژه‌ای را آنلاک کرده و از آن‌ها به‌عنوان کلیدی برای تغییر روند ناامیدانه این سرزمین استفاده کنید. در صورت کشته شدن، همه منابع‌تان را از دست خواهید داد و نمی‌توانید در برابر شر ایستادگی کنید. بیش از ۷۰ هزار نیروی دشمن در انتظار شما هستند و می‌توانند شدیدترین چالش‌ها را برای‌تان ایجاد کنند. از قهرمانان منحصربه‌فرد خود برای ارتقا سطح مدیریتی استفاده کرده و در تاریکی به برتری برسید.

با سیستم مرگ و زندگی جالبی دارد و نور و تاریکی آن را هدایت خواهند کرد. درخت مهارت هم در بازی اهمیت ویژه‌ای دارد و به پیشرفت کاراکترهای شما در بازی Age of Darkness Final Stand کمک می‌کند. از اشیای گران‌بها استفاده کرده و به کمین بنشینید. همه چیز می‌تواند به نفع شما پیش رود، البته به شرطی که قدرت نیروهای نفرین شده را بشناخته و از شی صحیح در برابر آن‌ها استفاده کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Age-of-Darkness-Final-Stand تصاویر-بازی-Age-of-Darkness-Final-Stand تصاویر-بازی-Age-of-Darkness-Final-Stand تصاویر-بازی-Age-of-Darkness-Final-Stand تصاویر-بازی-Age-of-Darkness-Final-Stand تصاویر-بازی-Age-of-Darkness-Final-Stand info

Age of Darkness: Final Stand is a dark fantasy survival RTS where you must illuminate, build and defend humanity’s last bastion against hordes of Nightmares. Set in the remnants of a kingdom consumed by a deadly fog, you decide. Will you hide in the light? Or take back your world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1

Processor: Intel Core i5-6600 or AMD FX-8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 760, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 5 1500X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 970, 4 GB or AMD Radeon R9 Fury, 4 GB

Storage: 5 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 7م اکتبر 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

—————–

دانلود بازی Age of Darkness: Final Stand-P2P با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Age of Darkness Final Stand برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..