تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Blade of Darkness v58 برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

در بازی Blade of Darkness می‌بینیم که تهدید جدی و وحشتناکی برای پادشاهی مرکزی رخ داده است و مرزهای این سرزمین که توسط شوالیه‌های قدرتمند ایمن بودند، کاملا متزلزل عمل می‌کنند. گروه‌های ترسناک اورک‌ها در جاده‌ها کمین کرده‌اند و به‌عنوان راهزن عمل می‌کنند. مردمانی که زندگی عشایری دارند، در حالت آماده باش بوده و سعی می‌کنند که زندگی خودشان را نجات دهند. جانوران عجیب و غریب و ترسناکی هم در بازی وجود دارند که سرزمین را زیر و رو می‌کنند. کوتوله‌های تنومندی هم در بازی وجود دارند که در کاخ‌ها پنهان شده‌اند و از تهدید چنین موجوداتی در امان نیستند.

Blade of Darkness PC-DOGE | GOG

دانلود-بازی-Blade-of-Darkness

هرج و مرج جهان بازی را در بر گرفته است و شما باید با انتخاب جمعی از قهرمانان، در تلاش برای نجات جهان از نیروهای هرج و مرج باشید. راهی که آن را پیش گرفته‌اید، سرشار از خون و خونریزی است و قهرمانان‌تان هم می‌توانند نقاط ضعف و قدرت بسیاری داشته باشند. در این مبارزات بهترین عملکرد خود را نشان داده و سعی کنید که مهارت جنگی هرکدام از قهرمانان‌تان را یاد بگیرید. موجوداتی که دشمن شما هستند، تنوع بالایی داشته و هرکدام چالش مبارزاتی خاص خود را دارند. در محیط‌های تعاملی قدم خواهید گذاشت و می‌توانید از آتش و مشت‌های آهنین خود برای ضربه زدن به دشمن استفاده کنید. فیزیک بازی خاص و منحصربه‌فرد فرد و می‌توانید از تله‌های کشنده هم استفاده کنید.

با اثر ماندگاری روبرو هستیم که المان‌های کلاسیک قدیمی را به همراه داشته و از بسیاری از بازی‌های اکشن و ماجراجویانه الهام گرفته است. گیم‌پلی و محتوای بازی به همان شکل قدیمی در بازی Blade of Darkness پیاده‌سازی شده است و یقینا ساعت‌های خوشی را خواهید گذراند.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Blade-of-Darkness تصاویر-بازی-Blade-of-Darkness تصاویر-بازی-Blade-of-Darkness تصاویر-بازی-Blade-of-Darkness تصاویر-بازی-Blade-of-Darkness تصاویر-بازی-Blade-of-Darkness info

Blade of Darkness is a hardcore fantasy action-adventure with unique combat mechanics and role-playing elements that pioneered the “soulsborne” genre. Pick one of four characters to hack and slash through a gory quest to save the world from the forces of Chaos.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7, 8.1, 10

Processor: Dual Core 2Ghz Processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible for 1920×1080

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 10

Processor: Intel Core i5 / AMD Ryzen 5 Processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 950 / Radeon R7 370 for 4K

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Blade of Darkness v58 برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..