تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Total War ROME REMASTERED برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

4.5 / 5 ( 31 امتیاز )

نسخه ریمستر بازی توتال وار رم شما را با حال و هوای نسخه قدیمی، اما با بهینه‌سازی‌های گرافیکی ۴K همراه خواهد کرد. بازی Total War ROME REMASTERED در ۲۹م آپریل ۲۰۲۱ در شبکه استیم منتشر شد و از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه ریمستر می‌توان به مدل‌سازی مجدد ساختمان‌ها و اشیاء، جلوه‌های ویژه‌ی محیطی مانند توده‌های گرد و غبار و گرما اشاره کرد. نقشه‌های بخش کمپین مجدد طراحی شده‌اند و مدل‌های موجود در این مراحل با رزولوشن ۴K مجدد ساخته شده‌اند. ارتش‌های نظامی و بافت‌های بازی همگی نیز مجدد ساخته شده تا حال و هوای مدرن از این بازی کلاسیک و موفق را در میدان جنگ تداعی کنند.

Total War ROME REMASTERED PC-CODEX

Total War ROME REMASTERED Enhanced Graphics Pack PC-CODEX

آپدیت بازی Update v2.0.3-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Total-War-ROME-REMASTERED

قابلیت چرخش دوربین و زوم عریض‌تر در حالت کمپین، دو قابلیت جدید هستند که به بخش دوربین شما در بازی Total War ROME REMASTERED اضافه شده است. نقشه‌های حرارتی و آیکن‌های جدید به مکانیزم‌های بازی اضافه شده‌اند که دیپلماسی و امنیت بخشی از آن است. نمایش نیروهای نظامی، انتخاب گستره‌های مختلف از نیروها، نقشه‌های تاکتیکال جدید که می‌توانید در مبارزات پیاده کنید و بسیار از آیتم‌های دیگر در نسخه ریمستر توتال وار رم لحاظ شده‌اند. در این نسخه شما می‌توانید نظامیان و تجربه خود را به بیش از ۱۶ فرقه جدید گسترش بدهید که قبلا در بازی قفل بوده‌اند و در نتیجه ۳۸فرقه مختلف را می‌توانید در ROME Remastered انتخاب نمایید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Total-War-ROME-REMASTERED تصاویر-بازی-Total-War-ROME-REMASTERED تصاویر-بازی-Total-War-ROME-REMASTERED تصاویر-بازی-Total-War-ROME-REMASTERED تصاویر-بازی-Total-War-ROME-REMASTERED تصاویر-بازی-Total-War-ROME-REMASTERED

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Total War ROME Remastered-CODEX فشرده سازی شده است. پک بهبود گرافیکی بازی Enhanced Graphics Pack-CODEX به صورت جداگانه و انتخابی قابل دریافت است. لطفا دقت کنید که دانلود این فایل الزامی نیست و فقط اگر مانیتور ۴K و سخت افزار قدرتمند دارید، این فایل توصیه می‌شود. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۵۵٫۶گیگابایت به حداقل ۱۶٫۵گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۵ الی ۴۰ دقیقه خواهد بود. اگر پک بهبود گرافیکی را نصب کنید، حدود ۱۰ الی ۲۵دقیقه به زمان نصب شما اضافه خواهد شد. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۷۳گیگابایت (در صورت نصب تمامی زبان ها و پک بهبود گرافیک) است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

ROME REMASTERED brings the classic Rome visuals up to date, with 4K optimization**, ultra-widescreen and native UHD resolution** support. This visual upgrade extends across a multitude of features, including re-modelled buildings and objects, and environmental effects like dust clouds and heat haze. The refreshed campaign maps also boast new high-resolution models, and units have been remodelled and retextured to look their very best on the battlefield.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-bit (version 1809)

Processor: Intel i3 series | AMD FX-4000 series

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 600 series (1GB VRAM) | AMD HD 7000 series (1GB VRAM) | Intel UHD 620

DirectX: Version 11

Storage: 45 GB available space

Additional Notes:

* PC Integrated graphics chipsets require 8GB RAM, e.g. Intel HD/UHD series

* Estimated performance on Low settings at 1080p (66% gameplay resolution scaling) : 30 FPS

* Framerate may drop in large-scale, graphics-intensive battles.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit (version 20H2)

Processor: Intel Core i5-4570 | Ryzen 5 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB | AMD Radeon R9 290 4GB

DirectX: Version 11

Storage: 45 GB available space

Additional Notes:

* Estimated performance on High settings at 1080p : 60 FPS

* Framerate may drop in large-scale, graphics-intensive battles

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Total War ROME REMASTERED برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..