تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Last Campfire برای کامپیوتر – نسخه FLT

4.7 / 5 ( 3 امتیاز )

The Last Campfire یک بازی ماجراجویی است و داستان یک اخگر گمشده را در مکانی عجیب و غریب روایت می‌کند. شخصیت اصلی بازی در این محیط گیر افتاده است و باید با حل کردن پازل‌های مختلف، راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند. او به‌دنبال معنی تمام این پازل‌ها است و این جستجو در نهایت وی را به خانه راهنمایی خواهد کرد. سفری را می‌بینیم که در اعماق جنگلی تاریک جریان دارد و قرار است که رفته رفته به زمین‌های عمیق‌تر برسیم. شما باید به سختی‌ها غلبه کرده و اجازه ندهید که ترس و پیچ در پیچ‌های محیط، شما را گیچ و خسته کند.

جهانی را کشف خواهید کرد که مملو از زیبایی است و مردمان گمشده و موجودات عجیب و غریب کم کم در آن رونمایی خواهند شد. فراموش نکنید که ویرانه‌های بازی در عین زیبایی، بسیار مرموز هستند و شما باید سر وجودی آن‌ها را درک کنید. بیابان‌هایی را می‌بینیم که زیبا هستند و در عین نداشتن سکنه، پر از وقایع عجیب و غریب دیده می‌شوند. شما در چنین شرایطی باید امید خود را برای بازگشت به خانه بازیابی کرده و اجازه ندهید که این امید سوی خودش را از دست بدهید. امید را در طول سفر خود حفظ کرده و اجازه دهید که در نهایت به معنای واقعی پیروزی در بازی دست یابید.

The Last Campfire PC-FLT | FitGirl Repack

نسخه استیم بازی اضافه شد

دانلود-بازی-The-Last-Campfire

مطالب مرتبط

در بازی The Last Campfire یک داستان منحصربه‌فرد را خواهیم داشت که سازندگان در استودیو Hello Games قصد روایت آن را دارند و ذهن‌های خلاق LostWinds آن را به ما خواهند داد. همه چیز هنری و بسیار زیبا است و فارغ از داستانی که معانی زیادی برای ما دارد، زیبایی گرافیکی و گشت و گذار در دنیای بازی، می‌تواند خیلی از بازیکنان را سیراب کند. بنابراین هیچ شکی در دریافت این بازی و تجربه آن نباید داشته باشید و با غرق شدن در دنیای آن، می‌توانید آرامش زیادی را تجربه کنید. اگر طرفدار آثار هنری و شخصیت‌های عجیب و غریب هستید، این بازی یکی از همان آثاری است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-The-Last-Campfire تصاویر-بازی-The-Last-Campfire تصاویر-بازی-The-Last-Campfire تصاویر-بازی-The-Last-Campfire تصاویر-بازی-The-Last-Campfire

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس دیتای رسمی اپیک استور v12.29.45 فشرده سازی شده است. از امولتور Nemirtingas مخصوص باز‌های اپیک استور، برای کرک کردن بازی استفاده شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۱٫۹گیگابایت به ۹۷۶مگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما حدود ۲دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

The Last Campfire is an adventure game from Hello Games (No Man’s Sky), a story of a lost ember trapped in a puzzling place, searching for meaning and a way home.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64Bit)

Processor: Intel Core i5 1.8Ghz

Memory: 4GB RAM

Storage: 2GB

DirectX: Version 11

Graphics: NVIDIA GTX 480/AMD Radeon 7870

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (64Bit)

Processor: Intel Core i5 2.8 Ghz

Memory: 8GB RAM

Storage: 2GB

DirectX: Version 11

Graphics: NVIDIA GTX 1660/AMD RX 5600 XT

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Last Campfire برای کامپیوتر – نسخه FLT»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..