تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیمیدر روی نوار برد/ مدافع قهرمانی بسکتبال زنان در تعقیب صدرنشین

تیم‌های شیمیدر قم و گروه بهمن تهران در لیگ برتر بسکتبال زنان مقابل رقبای خود پیروز شدند.

به گزارش ایسنا، دیدارهای روز دوم از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان با رقابت تیم‌های گروه اول به پایان رسید و تیم‌های شیمیدر قم و گروه بهمن تهران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

ابتدا تیم‌های امرتات تهران و سپهرداد تهران مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۶۴ بر ۵۷ امرتات به پایان رسید.

در دومین دیدار گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان به مصاف هم رفتند که شاگردان نازی طائرپور موفق شدند ۸۱ بر ۴۸ گرگان را شکست بدهند.

در آخرین دیدار هم شیمیدر قم با اختلاف زیاد و با نتیجه ۹۷ بر ۲۸ ایزی بسکتبال را شکست داد.

این تیم‌ها چهارشنبه، ۱۴ مهر هم به رقابت با یکدیگر پرداختند که نتایج آن به شرح زیر است:

شیمیدر قم ۶۴ _ ۳۷ بانوان شهر گرگان

گروه بهمن ۹۶ _ ۵۴ سپهرداد تهران

ایزی بسکتبال ۵۰ _ ۴۸ امرتات

در این گروه شیمیدر قم تاکنون شکست نخورده است و در صدر جدول قرار دارد و گروه بهمن که مدافع عنوان قهرمانی است، رتبه دوم را در اختیار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیمیدر روی نوار برد/ مدافع قهرمانی بسکتبال زنان در تعقیب صدرنشین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..