تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی کره‌جنوبی برابر سوریه/ صدرنشینی از ایران گرفته شد

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در آخرین دقایق بازی برابر سوریه به برتری رسید و سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابتهای فوتبال انتخابی جام جهانی عصر امروز تیم ملی فوتبال کره جنوبی میزبان تیم ملی سوریه بود که توانست در یک دیدار نزدیک این تیم را ۲ بر یک شکست دهد.

در این دیدار که دو تیم تا دقایق پایانی با تساوی یک به یک به کار خود ادامه می‌دادند تیم ملی کره جنوبی در دقیقه آخر بازی موفق شد گل پیروزی را وارد دروازه سوریه کند و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کند.

کره‌ای ها با این پیروزی صدرنشین گروه شدند و جای ایران را گرفتند. این تیم با پیروزی برابر سوریه ۷ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از ایران ۶ امتیازی موقتاً در صدر قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی کره‌جنوبی برابر سوریه/ صدرنشینی از ایران گرفته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..