تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Wreckfest Complete Edition v1.280419 برای کامپیوتر

4.5 / 5 ( 33 امتیاز )

بازی Wreckfest که پیش از آن با عنوان Next Car Game شناخته می شد و حال تغییر نام داده است، برای پلتفرم PC توسط گروه CHRONOS کرک و منتشر شد. این بازی دارای مدهای مولتی‌پلیر مختلفی خواهد بود، شامل: Racing ،Demolition Derby ،Deathmatch و Team Deathmatch. علاوه بر این، سازنده‌ها گفته‌اند که سخت در تلاش هستند تا تعداد بازیکنانی که همزمان می‌توانند در بخش‌ مولتی‌پلیر حضور داشته باشند را از ۱۸ به ۲۴ نفر افزایش دهند.

بازی Wreckfest بر پایه موتور گرافیکی داخلی خود Bugbear با نام ROMU طراحی شده است؛ موتوری که فیزیک، تخریب‌پذیری و صدمات وارده به خودروها را پردازش می‌کند تا تصادفات بازی بسیار باشکوه‌تر به نظر برسند. Bugbear در توضیح نام Wreckfest و معنای آن می گوید: “این نام بیشتر در مسابقات NASCAR و Formula 1 رایج است. Wreckfest در بعضی پیست‌ها و زمانی اتفاق می‌افتد که رانندگان بسیار نزدیک به یکدیگر بوده و در مورد فاصله‌شان با یکدیگر دچار اشتباه می‌شوند که متعاقباً تصادف و خرابی‌های پشت سر هم اتفاق می‌افتد.” این اثر بی نظیر، از نوع بازی های ریسینگ مبارزه ای می‌باشد که از سال ۲۰۱۴ ساخت و توسعه آن آغاز شده بود.

Wreckfest Complete Edition v1.280419 PC-CODEX | FitGirl Repack

نسخه کاملا آپدیت شده بازی به v1.280419 اضافه شد

دانلود-بازی-Wreckfest

مطالب مرتبط

برخی از ویژگی های کلیدی بازی:

مد Career: گیمرها بواسطه پیروز شدن می‌توانند ماشین های بهتر و بیشتر دست یابند و همچنین ماشین هایشان را ارتقا دهند. سفارشی سازی ماشین: سیستم پیچیده طراحی شده به گیمرها امکان سفارشی سازی ماشین هایشان را بنا به علایق و نیازهای فردی فراهم می‌آورد مانند موتورهای قدرتمندتر یا زره های بیشتر برای مقاومت در برابر رقیب ها. سرور جدید چندنفره: یک سرور Official Wreckfest در جهت تضمین تجربه ای بهتر و مسابقه ای ویژه ارائه خواهد شد. */ ]]> تصاویر-بازی-Wreckfest تصاویر-بازی-Wreckfest تصاویر-بازی-Wreckfest تصاویر-بازی-Wreckfest تصاویر-بازی-Wreckfest تصاویر-بازی-Wreckfest

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl – v1.275315:

بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Wreckfest Complete Edition-CODEX فشرده سازی شده است. ورژن بازی v1.275315 می باشد. تمامی بسته های الحاقی منتشرشده، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. دو فایل انتخابی modding pack و bonus files در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲۶٫۷گیگابایت به ۱۱٫۴گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳۰ الی ۵۰ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۹٫۲گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۳۸گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Break the rules and take full-contact racing to the limit with Wreckfest! Expect epic crashes, neck-to-neck fights over the finish line and brand-new ways for metal to bend – These are the once-in-a-lifetime moments that can only be achieved in Wreckfest, with its true-to-life physics simulation crafted by legendary developer Bugbear, who also brought you FlatOut 1 & 2! Burn rubber and shred metal in the ultimate driving playground!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista

Processor: Intel® Core™2 Duo 2.7 GHz or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce® GTX™ 460 or AMD Radeon™ HD 6850

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Sound Card: DirectX®-compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 (32 or 64bit), Windows 8, Windows 10

Processor: Intel® Core™ i5 3.0 GHz or AMD equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce® GTX™ 970 or AMD Radeon™ R9 380X

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Sound Card: DirectX®-compatible

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Wreckfest Complete Edition v1.280419 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..