تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود اپن بتا بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ – Battlefield 2042 Open Beta برای کامپیوتر

5 / 5 ( 2 امتیاز )

بازی Battlefield 2042 در سبک شوتر اول شخص عرضه شده است و شاهد بازگشت همه جانبه نبردهای مجموعه بتلفیلد خواهیم بود. بازی در آینده جریان دارد که بی‌نظمی و بی‌قانونی همه جا را فرا گرفته است و شما چاره‌ای به جز سازگاری با چنین دنیایی ندارید. تیم خود را جمع کرده و وارد نبردهایی شوید که در محیط پویای بازی جریان دارد. ۱۲۸ بازیکن وارد این میدان نبرد شده و جنگی در مقیاسی بی‌سابقه را به نمایش می‌گذارند. سیستم تخریب بازی حماسی و فراموش نشدنی دنبال شده و بازهم می‌توانیم اثری اعتیادآور و به شدت ارزشمند را از مجموعه بتلفیلد شاهد باشیم. بازی بزرگ‌ترین نقشه‌های این سری را به همراه آورده و طوری است که فضای لازم برای نبرد ۱۲۸ بازیکن در آن فراهم شود.

Battlefield 2042 Open Beta STEAM / ORIGIN PC-DLHA | P2P

دانلود-بازی-Battlefield-2042

نقشه‌های بازی مملو از آب و هوای پویا همراه با رویدادهای دیدنی است که می‌توانید در جهان بزرگ بازی تجربه کنید. حالت سندباکس این اثر نمادین و حماسی دنبال شده و نقشه‌ها به‌طور خاص برای چنین جهانی طراحی شده‌اند. عملکرد شما در انواع مختلفی از این نقشه‌ها، بسته به آشنایی‌تان با گوشه گوشه نقشه بوده و باید بعد از چندین بار تجربه آن، بتوانید صاحب مهارت و آگاهی شوید. نبردهای مربوط به پرچم بازهم طرفداران زیادی خواهد داشت و ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند.

هر بخش طوری طراحی شده است که بیشترین بازیکنان در آن جای گرفته و امکان انتخاب استراتژی حمله بیشتر و فرصت‌های بهتر را داشته باشند. مناطقی را باید تصرف کنید که امکانات تاکتیکی بیشتری برای‌تان داشته باشد و بتوانید از منابع آن در راستای اهداف خود استفاده کنید. نبردهای غیرمنتظره انتظارتان را می‌کشد و می‌توانید وارد جهان گسترده بتلفیلد شوید که بازیکنان زیادی از سرتاسر جهان، انتظارتان را می‌کشند. بازی Battlefield 2042 سلاح‌ها، قوانین، تجهیزات و المان‌های دیگری را به‌صورت کاملا خلاقانه و بعد از افت بتلفیلد V برای‌تان به ارمغان آورده است و خاطرات خوش Battlefield 1 را بار دیگر می‌توانید تجربه کنید.

توضیحات لازم درباره Open Beta بازی:

در اپن بتا بازی، می‌توانید اولین نفری باشید که نسل بعدی نبردهای همه جانبه را تجربه می‌کند. در این نسخه می‌توانید با نبردهای بازی بیشتر آشنا شده و نزدیک‌تر از هر کسی به آینده‌ای باشید که این مجموعه برای اولین در آن قدم می‌گذارد. سلاح‌های پیشرفته همراه با کاراکترهای منحصربه‌فرد در اپن بتا ارائه شده است و ماشین‌های جنگی را هم برای نبرد در بخش اوربیتال خواهید داشت. اپن بتا از جمعه ۱۶ مهر (۸ اکتبر) تا شنبه ۱۷ مهر (۹ اکتبر) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و نسخه Early Access بازی را هم می‌توانید از چهارشنبه ۱۴ مهر (۶ اکتبر) تا پنجشنبه ۱۵ مهر (۷ اکتبر) تجربه کنید. نسخه پری‌لود بازی هم از سه شنبه ۱۳ مهر (۵ اکتبر) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Battlefield-2042 تصاویر-بازی-Battlefield-2042 تصاویر-بازی-Battlefield-2042 تصاویر-بازی-Battlefield-2042 تصاویر-بازی-Battlefield-2042 تصاویر-بازی-Battlefield-2042 info

Adapt and overcome in the near-future, all-out war of Battlefield™ 2042. Join the fight on Orbital with a diverse selection of Specialists, cutting-edge weaponry, and vehicles to choose from. Open Beta between October 8-9, 2021. Early access is available on October 6-7, 2021, 07:00 UTC, for all players who pre-order the game or are current EA Play members. Preload is available on October 5, 2021, 06:00 UTC.

Battlefield™ 2042 is a first-person shooter that marks the return to the iconic all-out warfare of the franchise. Adapt and overcome in a near-future world transformed by disorder. Squad up and bring a cutting-edge arsenal into dynamically-changing battlegrounds supporting 128 players, unprecedented scale, and epic destruction.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 10

Processor (AMD): AMD Ryzen 5 3600

Processor (Intel): Core i5 6600K

Memory: 8GB

Video Memory: 4GB

Graphics card (NVIDIA): Nvidia GeForce GTX 1050 Ti

Graphics card (AMD): AMD Radeon RX 560

DirectX: 12

Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection

Hard-drive space: 100GB | 25GB for Open Beta

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit Windows 10

Processor (AMD): AMD Ryzen 7 2700X

Processor (Intel): Intel Core i7 4790

Memory: 16GB

Video Memory: 8GB

Graphics card (NVIDIA): Nvidia GeForce RTX 3060

Graphics card (AMD): AMD Radeon RX 6600 XT

DirectX: 12

Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection

Hard-drive space: 100GB SSD | 25GB for Open Beta

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه STEAM:

1) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

3) فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید (فولدر Battlefield 2042 Open Beta) تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند. اگر به شما اخطار داد که بازی را ندارید، می توانید از صفحه بازی در کلاینت استیم، ابتدا بازی را درخواست کنید تا به Library شما اضافه شود و سپس دیتا را restore کنید.

—————

آموزش نصب نسخه ORIGN:

1) ابتدا آخرین نسخه نرم افزار Origin را دانلود و نصب کنید.

2) وارد اکانت خود بشوید. اگر اکانتی ندارید، یک اکانت رایگان برای خود بسازید.

3) از بخش جستجوی کلاینت، عبارت Battlefield 2042 را تایپ کنید تا بازی مربوطه برای شما نمایش داده شود. گزینه ی Add to my Library را بزنید.

4) سپس به بخش My Games Library مراجعه کنید و بر روی بازی Battlefield 2042 راست کلیک کنید. گزینه ی Download را بزنید. از شما محلی برای نصب بازی پرسیده می شود. این محل را به خاطر بسپارید.

5) شروع به دانلود کنید. چندثانیه که گذشت، دانلود را Pause کنید. حال، محتوای دانلودی خود ار وبسایت دانلودها (پوشه ی با نام Battlefield 2042 Open Beta) را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین کنید.

6) بر روی Resume در کلاینت Origin کلیک کنید (با راست کلیک بر روی بازی نمایش داده می شود). فایل های شما به صورت اتومات شناسایی خواهند شد. سپس می توانید بازی را اجرا کنید.

هشدار مهم! کشور ایران در کلاینت اوریجین تحریم است و حتما باید از روش های گذر از تحریم استفاده نمایید!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود اپن بتا بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ – Battlefield 2042 Open Beta برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..