تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Super Monkey Ball Banana Mania برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی Super Monkey Ball Banana Mania به گروه بزرگی از میمون‌ها پرداخته و باید در جهانی مملو از موزها به دنبال ماموریت‌های انجام نشده باشید. شخصیت‌های جالبی در بازی حضور دارند که می‌توانیم به یان یان، ای ای و دکتر اشاره کنیم. صدها پیچ و خم جذاب در بازی حضور دارد که می‌توانید به سراغشان رفته و ماموریت‌های خود را انجام دهید. در بازی میمون‌های بند بازی را می‌بینیم که با سرعت بالایی در این محیط حرکت کرده و ماموریت‌های خودشان را به سرانجام می‌رسانند. تجربه نهایی شما شامل ۳۰۰ مرحله بوده و می‌توانید در فوتبال میمون‌ها، بولینگ، بیس بال و بازی‌های دیگر شرکت داشته باشید.

Super Monkey Ball Banana Mania PC-SKIDROW | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Super-Monkey-Ball-Banana-Mania

بازی داستان پردازی جالبی هم دارد و بیشتر شبیه به کمیک بوک‌ها دنبال می‌شود. در این اثر می‌توانید در دنیای میمون‌ها المان‌های جالبی از نقش آفرینی را هم مشاهده کنید که توسط شخصیت‌های متعدد بازی به سرانجام می‌رسد. بازی دارای بلاک‌هایی است که باید در آن‌ها حضور پیدا کرده و وارد ماموریت‌هایی شوید که می‌توانند بسیار جذاب باشند. در ادامه حالت‌هایی مانند موز طلایی را خواهیم داشت که باید بهترین مهارت خود را در آن به نمایش گذارید. بازی موسیقی متن جذاب هم دارد که در کنار انیمیشن جالب میمون‌ها و گرافیک پویای بازی می‌توانند برای‌تان جالب باشند.

بازی دارای ۱۲ بازی جالب و سرگرم کننده است که دنبال کردن هر کدام از آن‌ها می‌تواند جالب و دیدنی باشد. می‌توانید رقابت را به سر حد نهایی رسانده و در بازی Super Monkey Ball Banana Mania بیشتر امتیاز را به نام خودتان ثبت کنید. بیشترین امتیاز سبب می‌شود که در لیدربرد جهانی هم پیشرفت خوبی را داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Super-Monkey-Ball-Banana-Mania تصاویر-بازی-Super-Monkey-Ball-Banana-Mania تصاویر-بازی-Super-Monkey-Ball-Banana-Mania تصاویر-بازی-Super-Monkey-Ball-Banana-Mania تصاویر-بازی-Super-Monkey-Ball-Banana-Mania تصاویر-بازی-Super-Monkey-Ball-Banana-Mania

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی SKIDROW فشرده سازی شده است. چندین عدد DLC در نسخه SKIDROW از قلم افتاده است که در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده‌اند (مجموع DLCهای در دسترس ۸عدد است). چنان‌چه برای اجرای بازی با گیم‌پد مشکل داشتید، می‌توانید از کرک “Goldberg” استفاده کنید که در پوشه NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد. برای استفاده از این کرک باید پس از اعمال آن، توسط فایل “SmartSteamLoader_x64” بازی را اجرا کنید نه فایل exe اصلی بازی. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲٫۵گیگابایت به ۱٫۲گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۵ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۳٫۲گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۷٫۳گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Go Bananas with your favorite monkey gang in the ultimate Super Monkey Ball adventure!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1 64bits

Processor: Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Phenom II X2 550

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GT, 512 MB or AMD Radeon HD 5750, 1 GB

DirectX: Version 9.0

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 965

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750, 1 GB or AMD Radeon HD 7850, 1 GB

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SKIDROW:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Super Monkey Ball Banana Mania برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..