تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Vagrus The Riven Realms برای کامپیوتر – CODEX

اولین رای باشید!

بازی Vagrus The Riven Realms یک تجربه نقش آفرینی بسیار جذاب است که با تمرکز روی داستان گویی و اکتشاف در جهانی بزرگ پیاده‌سازی شده است. بازی المان‌های استراتژیک خوبی دارد و بازیکن را در نقش یک ولگروس قرار می‌دهد. ولگروس در واقع رهبر گروهی است که کنترل انواع و اقسام موجودات را در یک دنیای فانتزی برعهده دارد و باید در تاریکی عجیب و غریبی تلاش‌های خود را انجام دهید. قلمرو وسیعی را در بازی می‌بینیم که برای اکتشاف در اختیار شما قرار دارد. مکان‌های منحصربه‌فردی در بازی قرار دارد و جناح‌های عجیب و غریبی هم در بازی وجود دارد. خدایان جدید و قدیم در تلاش هستند که مجازات و پاداش‌های امپراطوری‌ها را در بازی به بهترین شکل ممکن برقرار کنند.

Vagrus – The Riven Realms PC-CODEX

دانلود-بازی-Vagrus-The-Riven-Realms

هر کدام از این قلمروها هزاران سال سابقه حکمرانی دارند. هرکدام از آن‌ها در زمین متروکی به حیات خودشان ادامه می‌دهند و مملو از ناهنجاری‌های عجیب و غریبی هستند که در طول قرن‌ها برای آن‌ها ایجاد شده است. شما باید گشت و گذار بزرگ خود را در این سرزمین‌ها دنبال کرده و به دنبال شکار موجوداتی باشید که در سفر بزرگی به شما کمک می‌کنند. مجموعه وسیعی از داستان‌های جذاب را در بازی می‌بینیم که برحسب انتخاب‌های شما ادامه پیدا کرده و می‌توانید بازی را بر پایه آن‌ها ادامه دهید.

در این بازی، نبردها به‌صورت تاکتیکی و نوبتی دنبال شده و طیف وسیعی از دشمنان را هم در بازی می‌بینیم که به‌صورت انسان نما و هیولاهای بزرگی نمایش خواهند داد. توانایی‌های منحصربه‌فرد برای رهبر هر سرزمین در بازی Vagrus The Riven Realms وجود دارد که با آشنایی با آن‌ها می‌توانید از موقعیت‌های مناسب برای مشارکت‌های چالش برانگیزی استفاده کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Vagrus-The-Riven-Realms تصاویر-بازی-Vagrus-The-Riven-Realms تصاویر-بازی-Vagrus-The-Riven-Realms تصاویر-بازی-Vagrus-The-Riven-Realms تصاویر-بازی-Vagrus-The-Riven-Realms تصاویر-بازی-Vagrus-The-Riven-Realms info

Embark on a perilous journey across a realm forsaken by the gods and devastated by an arcane cataclysm. Accompanied by a hardy crew, you must trade, fight, and explore your way to success as the leader of a traveling company in Vagrus, an award-winning turn-based post-apocalyptic fantasy RPG.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel Pentium 2Ghz or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1280×768 minimum resolution, DirectX 9.0c compatible graphics card

DirectX: Version 9.0c

Storage: 5 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Vagrus The Riven Realms برای کامپیوتر – CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..