تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Rainbow Billy The Curse of the Leviathan برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

اولین رای باشید!

بازی Rainbow Billy یک تجریه جالب و شگفت انگیز در سبک پلتفرمر، پازل و ماجراجویانه است که همراه با المان‌های نقش آفرینی دنبال می‌شود. این بازی ماجراجویی خانوادگی جالبی را همراه خواهد داشت که باید در آن موجودات عجیب و غریبی را از طریق بازگرداندن رنگ به دنیایی که می‌شناختید، نجات دهید. در این بازی، داستانی جهانی را شاهد هستیم که مدام تغییر پیدا می‌کند و سرزمین رنگارنگمان، مدام روی دیگری از خودش را به شما نشان خواهد داد. جهان بازی از این جهت شگفت انگیز است که از غارهای تاریک تا جزایر مخفی در آن وجود داشته و در ادامه به سراغ دریاهای طوفانی، خلیج‌های مخفی و همچنین دنیایی پر از گنج‌ها خواهید رفت.

Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan PC-PLAZA

دانلود-بازی-Rainbow-Billy-The-Curse-of-the-Leviathan

در چنین جهانی باید معماهای بسیاری را حل کرده و بتوانید به سراغ اسرار هوشمند بازی بروید. مناطق جدیدی هم در بازی حضور دارند که خلاقیت شما برانگیخته و بتوانید به سراغشان بروید. نزاع‌های بین موجودات شهر را حل کرده و کمک کنید که در تیم شما حضور داشته باشند. رنگ آمیزی در بازی اهمیت بسیار بالایی دارد و باید بتوانید با شهامت بالا، امکان رشد و پیشرفت را در شهر خود ایجاد کنید. در بازی باید خود واقعی‌تان باشید و بتوانید با همدلی دوستان خود، همه موجوداتی که رنگ و لعاب خود را از دست داده‌اند را وارد این سرزمین زیبا کنید.

در این بازی ۶۰ نوع موجود خاص وجود دارد که کم کم همه آن‌ها را ملاقات خواهید کرد. برخورد اول می‌تواند کمی خشونت آمیز باشد، اما در ادامه با آن‌ها خو گرفته و می‌توانید در حل مشکلات شهر نقش بزرگی را در بازی Rainbow Billy ایفا کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Rainbow-Billy-The-Curse-of-the-Leviathan تصاویر-بازی-Rainbow-Billy-The-Curse-of-the-Leviathan تصاویر-بازی-Rainbow-Billy-The-Curse-of-the-Leviathan تصاویر-بازی-Rainbow-Billy-The-Curse-of-the-Leviathan تصاویر-بازی-Rainbow-Billy-The-Curse-of-the-Leviathan تصاویر-بازی-Rainbow-Billy-The-Curse-of-the-Leviathan info

Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan is a wholesome, non-violent 2.5D Adventure-Puzzle-Platformer with RPG elements, in which you must save whimsical creatures by bringing back color to the world you once knew!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win 8.1 64-bit or higher

Processor: AMD FX-4350 or Intel equivalent.

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 650, 1 GB or AMD Radeon HD 7750, 1 GB

DirectX: Version 10

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX 10 compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: AMD Ryzen 3 1300X or Intel Core i5-7400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 5500 XT, 4 GB or Nvidia GeForce GTX 970, 4 GB

DirectX: Version 10

Storage: 8 GB available space

Sound Card: DirectX 10 compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Rainbow Billy The Curse of the Leviathan برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..