تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرامیداشت سومین سالگرد ارتحال فعال رسانه‌ای در مجن شاهرود

شاهرود_سومین سالگرد ارتحال علیرضا اسلام پناه فعال رسانه ای شهرستان شاهرود در قبرستان شهر مجن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج، سومین سالگرد ارتحال علیرضا اسلام پناه فعال رسانه‌ای شهرستان شاهرود و فعال محیط زیست بر مزار او در قبرستان شهر مجن با حضور جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان و خانواده مرحوم برگزار شد.
در این مراسم با قرائت زیارت عاشورا یاد و نام این دغدغه‌مند شهرستان گرامی داشته شد.
این مراسم به همت خانه مطبوعات، بسیج رسانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در راستای تجلیل از این فعال فقید رسانه برگزار گردید.
در پایان این مراسم معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و هیأت همراه نیز که خبر دار شده بودند خود را به این مراسم رسانده و یاد وی را گرامی داشتند، امیدواریم این گرامی داشت در زنده بودن فعالان رسانه که مطالبه گری و دغدغه مندی مردم را دارند نیز برقرار و مورد دقت و توجه باشد.
علیرضا اسلام پناه در سال ۱۳۹۷ در ارتفاعات شاهرود بر اثر عارضه قلبی آسمانی شد، او کارمند اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود بود و دغدغه فراوانی برای شهرستان و مردم داشت و همیشه اولویت او مردم و حل مشکلات آنان بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرامیداشت سومین سالگرد ارتحال فعال رسانه‌ای در مجن شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..