تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذربایجان‌شرقی سوگوار پیامبر اسلام(ع) و کریم اهل بیت(ع)

تبریز- سراسر آذربایجان‌شرقی در ماتم رحلت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و شهادت فرزند گرامی اش امام حسن مجتبی (علیه السلام) سوگوار و سیاه پوش شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام ستاد مشترک برگزاری مراسم و مناسبت‌های مذهبی آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم سوگواری مردم تبریز برگزار می‌شود.

این ستاد اعلام کرد: این مراسم‌ها سه شنبه،۱۳ مهر، مصادف با ۲۸ صفر و همچنین پنجشنبه، ۱۵ مهر مصادف با ۳۰ صفر ساعت ۱۰ صبح با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از مقابل مسجد کبود به طرف مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذربایجان‌شرقی سوگوار پیامبر اسلام(ع) و کریم اهل بیت(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..