تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید وزیر ورزش و جوانان از‌ زورخانه در حال احداث پیشوا

وزیر ورزش وجوانان از پروژه زورخانه در حال احداث پیشوا بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پروژه‌های ورزشی پیشوا به همراه حسین عباسی فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان از پروژه نیمه‌کاره زورخانه دولتی بازدید و مشکلات پیش روی آن را بررسی کرد.

پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: عملیات احداث این پروژه از سال ۱۳۹۶ آغاز و به دلیل کمبود اعتبارات، نیمه‌کاره رها شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری، مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده که نیازمند تخصیص ۱۰۰ درصدی هستیم تا بتوانیم پروژه را به سرانجام برسانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید وزیر ورزش و جوانان از‌ زورخانه در حال احداث پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..