تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش " اِدوارد اِسن&a

اِفشاگر بزرگ اسناد محرمانه آمریکا، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از قطعی اینستاگرام‌ و فیسبوک استقبال و آن را اتفاقی درخشان برای جهان توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج: "ادوارد اسنودن"، افشاگر بزرگ اسناد محرمانه آمریکا نسبت به اختلال سراسری در شبکه‌های زیر مجموعه فیسبوک (اینستاگرام و واتساپ) واکنش نشان داد.

آقای اسنودن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از این قطعی استقبال و آن را اتفاقی درخشان خواند.

وی در پست توییتری خود نوشت: «در یک روز درخشان، فیسبوک و اینستاگرام به صورت اسرارآمیزی به حالت آفلاین در آمدند و جهان به مکان سالم‌تری تبدیل شده است.»

گفتنی است، تقریباً ساعت ۱۷ به وقت ایران، شبکه‌های فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ در بخشی ازآمریکا، اروپای غربی، آسیا و خاورمیانه از دسترس خارج شد.

اختلال در این شبکه‌های اجتماعی حرف و حدیث‌هایی مبنی بر هک این پیام رسان‌های آمریکایی، از سوی یک نوجوان ۱۳ ساله چینی به نام "سون جیسو" را به همراه داشت، طوری که پنتاگون را وادار کرد تا به این موضوع ورود کند.

تا زمان انتشار این خبر نیز، مشکل به وجود آمده همچنان ادامه داشته و دسترسی به فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ در مناطق مختلفی از جهان برای کاربران مقدور نیست.

انتهای پیام//




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش " اِدوارد اِسن&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..