تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسالت معنوی جامعه دانشجوی انتشار فرهنگ ایثار و جهاد است

سردار مرادحاجتی گفت: رسالت معنوی و فرهنگی جامعه دانشجوی ما این است که در کنار درس و تحصیل، رسانه و انتشار دهنده حماسه‌ها و رخداد‌هایی باشند که عزت و اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آورده‌اند.

یادواره چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج ادارات شهرستان بهبهان و با حضور پرشور مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا بر مزار شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برگزار شد.

در این مراسم سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یاد و خاطره دفاع مقدس و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی باید در ذهن‌ها باقی بماند چرا که در غیر این صورت دشمن برای ملت ایران دندان تیز می‌کند.

وی افزود: خاکسپاری شهدای گمنام در مکا‌ن‌های فرهنگی دارای یک پیامد است و مهمترین علت آن این است که جامعه مخاطب این مکان‌ها که اکثرا از نسل جوانی هستند که جنگ را تجربه نکرده‌اند وجود پیکر این جوانان خفته به خون را برای آسایش نسل ما فراموش نکنند.

سردار مرادحاجتی گفت: رسالت معنوی و فرهنگی جامعه دانشجوی ما این است که در کنار درس و تحصیل، رسانه و انتشار دهنده حماسه‌ها و رخداد‌هایی باشند که عزت و اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آورده‌اند.

‌در ادامه این مراسم معنوی که با ادای احترام به مقام شامخ شهدا همراه بود، حاضران با نوای گرم کربلایی «حسین نعما» مداح اهل بیت (ع) به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسالت معنوی جامعه دانشجوی انتشار فرهنگ ایثار و جهاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..