تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب خبر تقدیر از" ب&

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر تقدیر وی از عملکرد بانک آینده در راستای اشتغالزایی و رونق در تولید را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج: در نامه‌ای خبر «تقدیر رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد بانک آینده در راستای اشتغالزایی و رونق در تولید» تکذیب شد.

در متن این نامه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

احتراماً پیرو انتشار خبر «تقدیر رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد بانک آینده در راستای اشتغالزایی و رونق در تولید» در مورخ ۶ مهرماه سال ۱۴۰۰ در تارنمای بانک آینده (به پیوست) و به تبع آن در رسانه‌ها و فضای مجازی کشور، به اطلاع می‌رساند خبر مذکور از اساس کذب بوده و اساسا هیچ گونه مصاحبه، نامه یا پیام در ارتباط با بانک آینده ازسوی اینجانب صادر نشده است.

محمد رضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس

انتهای پیام//




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب خبر تقدیر از" ب&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..