تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک ریاست سازمان بسیج مداحان کشور در انتصاب مداح اهل بیت (ع) دکتر قریشی

مداح اهل بیت (ع) دکتر قریشی قائم‌مقام معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری شد

مداح اهل بیت(ع) جناب آقای دکتر سید علی قریشی
سلام علیکم
با احترام، انتصاب جنابعالی به سمت قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری که نشان از شایستگی شماست را تبریک عرض می نمایم. خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه هاي‌ اجرایی کشور توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت مي نماید.
جنابعالی از نیروهای فعال جبهه انقلاب فرهنگی و جامعه ستایشگری و یکی از چهره هاي‌ ارزشمند و فرهیخته آموزش مداحی در سطوح مختلف بوده که همواره با تفکر علمی، مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی جامعه ستایشگری، گام برداشته و تلاش نموده اید.
 برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی مسئلت می نمایم.
یوسف ارجونی
ریاست سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور Bookmark and Share



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک ریاست سازمان بسیج مداحان کشور در انتصاب مداح اهل بیت (ع) دکتر قریشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..