تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




800 پرس غذا گرم در روستا لاسجرد توزیع شد

همزمان با دهه آخر صفر 800 پرس غذا گرم همراه با 200 ظرف آش بین عزاداران و نیازمندان در لاسجرد توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گروه جهادی و بسیجیان پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه با هدف دستگیری از نیازمندان اقدام به کمک به روستاییان نیازمند و آسیب دیده کردند.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) در حاشیه این اقدامات همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم رزمایش مواسات در این دوره با یاری خیرین و نیکوکاران و با کمک بسیجیان به 12 خانواده نیازمند در روستا لباس و ظروف اهدا شد.

او افزود: همزمان با دهه آخر ماه صفر 800 پرس غذا گرم، 200 ظرف آش و 200 کیک بین عزاداران حسینی و خانواده های نیازمند و آسیب دیده توزیع شد. البته طبخ و توزیع آن ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفت.

فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد بیان داشت: به منظور درمان بیماران کرونایی و بیماران بستری در بیمارستان مبلغ 50 میلیون ریال جمع آوری و به خانواده های آن ها اهدا شد.

شهادت در ادامه اضافه کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 20 عدد جامدادی به همت بسیجی جهادی این پایگاه به منظور توزیع در بین دانش آموزان کم بر خوردار و نیازمند در روستا دوخته شد.

او در خاتمه گفت: ان شاءالله با یاری خداوند کمک های مومنانه تا پایان نابودی ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت و این پایگاه در حد توان خود جهت کاهش آلام نیازمندان در کنارشان خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «800 پرس غذا گرم در روستا لاسجرد توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..