تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی تیم والیبال شهید سلیمانی در مسابقات اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

شاهرود_ تیم والیبال شهید سلیمانی در مسابقات والیبال اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگار بسیج، تیم والیبال شهید سردار سلیمانی در دیدار پایانی مسابقات والیبال گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با نتیجه دو بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ با غلبه بر تیم شهید فخری زاده به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
اعضای تیم شهید سلیمانی سعید حسنی، سید عباس موسوی، علی اکبر زمانی، علیرضا ملکی پور، عبدالله منتظری و سید محمد حسنی بودند و اعضای تیم شهید فخری زاده، محمد اسماعیلی، حمیدرضا اویس قرنی، امید عربیارمحمدی، مهدی صادقی، حسین پور و عامری تشکیل می‌شدند.
شایان ذکر است این مسابقات به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی تیم والیبال شهید سلیمانی در مسابقات اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..