تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Automobilista 2 Monzo برای کامپیوتر – نسخه FLT

5 / 5 ( 1 امتیاز )

اگر از گیمرهای حرفه‌ای شبیه‌ساز ماشین‌های مسابقه‌ای هستید، حتما اسم فرنچایز Automobilista به گوش شما خورده است. نسخه دوم این فرنچایز با بهینه‌سازی‌های بی‌نظیر در بخش رابط گرافیکی و گیم‌پلی بالاخره در اول جولای ۲۰۲۰ منتشر شد. بازی Automobilista 2 از واقعیت مجازی (VR) نیز پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید یک بار دیگر مهارت‌های رانندگی شما به چالش کشیده شود و یک شبیه‌ساز بی‌نظیر را برای پیست‌های ماشین‌سواری تجربه کنید، به هیچ عنوان این اثر را از دست ندهید! چراکه کیفیت گرافیکی خیره‌کننده، ماشین‌های متعدد با جزئیات بسیار بالا، پیست‌های مسابقه‌ای متنوع و شرایط آب‌وهوایی پویا تنها بخشی از ویژگی‌های خیره‌کننده این اثر می‌باشند. پروسه طولانی ساخت این بازی باعث شده است تا تاریخچه‌ای گسترده از ماشین‌ها و مسابقات شکل‌گرفته در طی این دهه را بتوانید به‌صورت یکجا در یک اثر یکپارچه به بهترین شکل ممکن تجربه کنید.

Automobilista 2 Monzo PC-FLT

آپدیت جدید Monzo اضافه شد

دانلود-بازی-Automobilista-2

مطالب مرتبط

توسعه و اتمام پروژه‌ی ساخت بازی Automobilista 2 شاید حدود بیش از یک دهه زمان برده است و سعی شده تا تمامی سری‌های مسابقه‌ای برزیل به همراه پیست‌ها و کارخانجات آن را به‌طور دقیق و کامل همراه خود داشته باشد. البته دقت کنید که قرارنیست فقط کمپانی‌های برزیلی در این بازی لحاظ شوند، بلکه بازی Automobilista 2 پا را فراتر گذاشته و سعی کرده تا تمامی برندهای معروف دنیا را در خود جای دهد و مسابقات جهانی را نیز لحاظ کند. از موتور گرافیکی MADNESS در توسعه این بازی استفاده شده که توسط فرنچایز Project CARS معرفی گردیده است. سیستم واقع‌گرایانه و کاملا پویای این بازی به همراه بهینه‌سازی مناسب در استفاده از منابع، توانسته اثری فاخر را در اختیار طرفداران این فرنچایز قرار دهد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Automobilista-2-Racin-USA-Pack-Pt1 تصاویر-بازی-Automobilista-2-Racin-USA-Pack-Pt1 تصاویر-بازی-Automobilista-2-Racin-USA-Pack-Pt1 تصاویر-بازی-Automobilista-2-Racin-USA-Pack-Pt1 تصاویر-بازی-Automobilista-2-Racin-USA-Pack-Pt1 تصاویر-بازی-Automobilista-2-Racin-USA-Pack-Pt1 تصاویر-بازی-Automobilista-2-Racin-USA-Pack-Pt1

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس نسخه رسمی CODEX تحت عنوان Automobilista 2 Racin USA-CODEX فشرده سازی شده است. تمامی ۵عدد بسته الحاقی منتشرشده، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. فایل آپدیت بازی به ورژن “v1.2.0.2” در محل نصب بازی شما در پوشه “_Update” قرار دارد تا در صورت تمایل، بازی خود را به ورژن جدیدتر آپدیت کنید. لطفا دقت کنید با نصب این آپدیت، امکان نصب آپدیت های آتی CODEX را دیگر نخواهید داشت. کرک آنلاین بازی در پوشه “NoDVD” در محل نصب بازی شما قرار دارد. توسط این کرک می توانید با سایر کاربرانی که از این کرک استفاده می کنند، تحت کلاینت استیم به صورت آنلاین مسابقه بدهید. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۴۱٫۶گیگابایت به ۱۱٫۹گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲۰ الی ۳۵ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵۲٫۸گیگابایت است. حداقل ۳گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

Automobilista 2 is the culmination of a project developed over the course of nearly a decade. At its core, it is a comprehensive simulation of the brazilian motorsports scene, featuring all major brazilian racing series, race tracks and manufacturers.

Packing an even larger roster of diverse cars and tracks than its predecessor, Automobilista 2 ventures further into the best of international motorsports, including prestigious brands along with iconic venues such as Brands Hatch, Mount Panorama and Imola, at the same time continuing to explore the more exotic and exciting forms of motorsports from around the world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (+ specific versions of 7)

Processor: 3.5 GHz Intel Core i5 3450 or AMD FX-8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX680 or equivalent

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 70 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7 8700K / AMD Ryzen7 2700X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVidia GTX 1080Ti or equivalent

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 70 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Automobilista 2 Monzo برای کامپیوتر – نسخه FLT»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..