تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Wargame Red Dragon – South Africa برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Wargame Red Dragon درگیری وسیعی را بین نیروهای غربی و بلوک کمونیست به نمایش می‌گذارد که زیبا و جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شود. شما فرمانده منابع نظامی همه ۱۷ کشور حاضر در جنگ هستید و باید نیروهای جنگی خود را از مجموعه‌ای خارق العاده بین ۱۴۵۰ واحد نیرو جمع‌آوری کرده و با دقت آن‌ها را فرماندهی کنید. فرماندهی تانک‌ها، هواپیماها، هلیکوپترها، کشتی‌های جنگی و واحدهای دیگر در اختیار شما قرار دارد و نبردهایی شدیدا تاکتیکی را شاهد خواهیم بود که با عمقی بی‌نظیر دنبال شده و یکی از بهترین آثار جنگی را می‌توانید در کامپیوتر تجربه کنید. تاریخ دوباره بازنویسی خواهد شد و می‌توانید درگیری را در سطحی بزرگ پیگیری کنید.

Wargame: Red Dragon South Aftica PC-FLT

| بسته الحاقی Nation Pack: South Africa اضافه شد |

دانلود-بازی-Wargame-Red-Dragon-Nation-Pack-South-Africa

بازی سیستم کمپین پویا و بسیار جذابی دارد و می‌توانید به‌صورت تک نفره به تجربه آن بنشینید. حالت چندنفره هم در بازی وجود داشته و می‌توانید حداکثر با ۲۰ بازیکن به سراغش بروید. بازی توسط استودیوی Eugen Systems و همراه با جزئیات خیره کننده توسعه داده شده است و می‌توانید طراحی جالب ادوات جنگی را در آن شاهد باشید. بازی نبردهای جذابی برای شما داشته و همه چیز به‌خوبی سرجایش قرار دارد. یک تئاتر جنگی تلخ را در بازی می‌بینیم که بین کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی جریان دارد. کشورهای درگیر جنگ، مانند ژاپن، چین، کره شمالی، کره جنوبی، استرالیا و نیوزلند در آن حضور دارند و همه چیز حساس و تمام عیار دنبال می‌شود.

توضیحات بسته الحاقی Wargame: Red Dragon – Nation Pack: South Africa:

در این بسته الحاقی، ورود شکوهمند آفریقای جنوبی به صحنه نبرد را شاهد خواهیم بود. با گسترش پارک ملی در این بازی، می‌توانید نیروهای جنگجوی خود را برداشته و در نبردهای مرزی دهه ۸۰ میلاد حضوری داشته باشید. کنترل واحدهای جدید خود را می‌توانید با جزئیات بالایی در اختیار گرفته و سریعا پیاده نظام را به سمت نبرد اصلی هدایت کنید. بازی تمرکز زیادی روی رسیدن به خودکفایی داشته است و تلاش می‌کند که نبردهای بین‌المللی هنوز هم در بازی حایگاه ویژه‌ای داشته باشند. تانک‌ها و سلاح‌های جدیدی را در بازی می‌بینیم که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ۲۰ مدل ماشین جدید و انواع متعددی از حالت‌های جدید هم اشاره کنیم.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Wargame-Red-Dragon-Nation-Pack-South-Africa تصاویر-بازی-Wargame-Red-Dragon-Nation-Pack-South-Africa تصاویر-بازی-Wargame-Red-Dragon-Nation-Pack-South-Africa تصاویر-بازی-Wargame-Red-Dragon-Nation-Pack-South-Africa تصاویر-بازی-Wargame-Red-Dragon-Nation-Pack-South-Africa تصاویر-بازی-Wargame-Red-Dragon-Nation-Pack-South-Africa info

The new reference in RTS at its best! The Wargame series returns to duty, larger, richer and more spectacular than ever before. In Wargame Red Dragon, you are engaged in a large-scale conflict where Western forces clash against the Communist bloc.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8/WINDOWS 10

Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ

Memory: 2048 MB RAM

Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON X1800 GTO/NVIDIA GEFORCE 7600 GT/INTEL HD 3000 OR HIGHER

Network: Broadband Internet connection

Storage: 20 GB available space

Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE

Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR ONLINE GAMING

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Wargame Red Dragon – South Africa برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..