تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Gearshifters برای کامپیوتر – نسخه DOGE

اولین رای باشید!

بازی Gearshifters در سبک آرکید شات ام آپ عرضه شده است و نبرد با خودروهای زرهی دشمنان را به تصویر می‌کشد. باید بهترین نیروها و سلاح‌های خود را جمع کرده و باس‌های بازی را از بین ببرید. بازی حالت‌های مختلفی دارد و می‌توانید سیستم‌های دفاعی خود را برای هر ماموریت‌ به‌صورت اختصاصی تنظیم کنید. رانندگی و نابودی دشمن‌تان، اصلی‌ترین هدفی است که در این بازی پیگیری خواهید و به‌همین منظور، باید کار خود را تمیز و منظم جلو ببرید. از کنترل‌های دقیق و مهارت‌های رانندگی خود استفاده کرده و تخصص لازم را برای مبارزه با دشمنان خود پیدا کنید. از پرتاب اشیای مختلف توسط دشمنان، دوری کرده و اجازه ندهید که آن‌ها ضربات سنگینی به ماشین‌های شما وارد کنند.

Gearshifters PC-DOGE

ر

در بازی جنابح‌هایی را می‌بینیم که بری دنیای دیستوپیایی اروپایی بازی حکمرانی می‌کنند. ماشین‌ها طراحی دیوانه‌واری داشته و از سلاح‌های خاصی استفاده می‌کنند. می‌توانید ماموریت‌های بازی را یک به یک دنبال کرده و در صورت نیاز، ماشین خود را ارتقا داده و لا سلاح‌های بهتری به مصاف با دشمنان خود بروید. سرعت و آرایشی که در زمینه دفاعی خواهید داشت، روی عملکرد خودرو شما تاثیر می‌گذارد، بنابراین رفته رفته همه چیز را یاد گرفته و مانند یک بازیکن حرفه‌ای رفتار کنید.

از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به جاده‌های خطرناکی اشاره کنیم که امواج دشمنان روی آن استوار بوده و هیچگاه روی آرامش در آن نخواهید دید. در بازی Gearshifters باید فیزیک محیط را کاملا درک کرده و از آن برای ضربه زدن به دشمنان خود استفاده کنید. گزینه‌های کنترل بازی هم متنوع بوده و می‌توانید در دنیای پر جنب و جوش بازی به هر سو حرکت کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Gearshifters تصاویر-بازی-Gearshifters تصاویر-بازی-Gearshifters تصاویر-بازی-Gearshifters تصاویر-بازی-Gearshifters تصاویر-بازی-Gearshifters info

An arcade-action shoot-’em-up rogue-lite. Steer, drift, spin, smash and gun through waves of enemy vehicles. Go to war against extreme-machine bosses. Build up and tune your tactical loadout of car mods, defences and weaponry for each treacherous transport mission. Drive. Destroy. Get paid. Upgrade!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Dual Core 2.2+ GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1GB VRAM / Approx. Nvidia 1050 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: Expect to set lower graphics settings with this level of hardware.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: 6 Core 2.6+ GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 4GB+ VRAM Nvidia 1660 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DOGE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DOGE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Gearshifters برای کامپیوتر – نسخه DOGE»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..