تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی F1 2020 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

3.7 / 5 ( 3 امتیاز )

تنظیمات گیم پلی در بازی F1 2020 به شدت گسترده است و دست شما را برای تنظیم هسته گیم پلی بازی به سمت و سوی یک بازی شبیه ساز ، آرکد و حتی مابین این دو باز خواهد گذاشت . تنظیمات پیش فرض بازی برای گیمر های کم تجربه و جدید طراحی شده. اگر تازه کار هستید و هنوز با دنیای مسابقات فرمول یک آشنایی کاملی ندارید این تنظیمات پیش فرض برای شما بسیار مفید و کارامد خواهد بود و شما رفته رفته با هندلینگ بازی و سبک و سیاق این ژانر آشنا خواهید شد.

F1 2020 PC-PLAZA

دانلود-بازی-F1-2020

همین طور این امر در زمین مسابقه به شما کمک میکند که کنترل ماشین خودتان را به خوبی در اختیار داشته باشید و این تنظیمات پیش فرض کاری با شمای تازه کار کاری میکند که از گیم پلی بازی زده نشوید. سطح هوش مصنوعی بازی F1 2020 را هم از ۱ تا ۱۱۰ میتوانید تغییر دهید و هر چه این عدد بالا تر رود سختی بازی با هوش مصنوعی چاالش برانگیز تر و سخت تر میشود . تنظیمات بسیار گسترده و بی شماری همچون تنظیم جعبه دنده – تنظیم سوخت – و میزان تعادل در ترمزهای جلو و عقب – حالت موتور و گشتاور در سرعت بالای ۳۰۰ کیلومتر در ساعت کنترل کنید. موارد بسیاری از شبیه سازی تنظیمات گیم پلی بازی پیش روی شما گذاشته شده تا با توجه به علاقه مندی و مهارت خود اقدام به اجرای گیم پلی بازی بپردازید.

سیستم بازیابی انرژی (ERS) که باعث میشود تلفات انرژی کاهش پیدا کند و عملکرد موتور ماشین شما بهینه ‌تر شده و درنهایت اسب ‌بخاری بیش ‌تری از آن گرفته شود هم در بازی نقش بسزایی دارد . شما درست همانند واقعیت در بازی می‌توانید میزان انرژی بازیابی شده در ERS را به دلخواه خود تغییر دهید و نحوه استفاده از سیستم‌های بازیابی را در طول مسابقه از روی فرمان خود تعیین کنید . تغییرات در دیفرانسیل هنگام گیم پلی و سوییچ گردان سوخت در بازی هم در دستان شما است و شما با توجه به استراتژی تیم پشتیبانی و پیست های بازی باید میزان سوخت بنزین خود در بازی را تنظیم نمایید و به استفاده از سوخت بنزین خود دقت فراوانی به خرج دهید .

*/ ]]> تصاویر-بازی-F1-2020 تصاویر-بازی-F1-2020 تصاویر-بازی-F1-2020 تصاویر-بازی-F1-2020 تصاویر-بازی-F1-2020 تصاویر-بازی-F1-2020 info

F1® 2020 is the most comprehensive F1® game yet, putting players firmly in the driving seat as they race against the best drivers in the world. For the first time, players can create their own F1® team by creating a driver, then choosing a sponsor, an engine supplier, hiring a teammate and competing as the 11th team on the grid. Build facilities, develop the team over time and drive to the top.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10

Processor: Intel Core i3 2130 / AMD FX 4300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GT 640 / AMD HD 7750 (DirectX11 Graphics Card)

Storage: 80 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10

Processor: Intel Core i5 9600K / AMD Ryzen 5 2600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1660 Ti / AMD RX 590 (DirectX12 Graphics Card)

Storage: 80 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه PLAZA:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی F1 2020 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..