تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Blaze and the Monster Machines برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Blaze and the Monster Machines به دلیل نمرات بسیار خوبی که دریافت کرده است، یکی از آثار شاخص ریسینگ برای کامپیوتر لقب می‌گیرد. خیابان‌های رنگارنگ همراه با مسیرهای مسابقه‌ای چالش برانگیز را در بازی می‌بینیم که نوید ساعت‌ها هیجان را به شما خواهد داد. وقت آن است که سرعت را به حد سرسام آوری بالا بروید و تنها برای قهرمانی تلاش کنید. با حداکثر ۴ بازیکن می‌توانید وارد رقابت‌های بازی شده و در صورت علاقه، بازی را تک نفره جلو ببرید. سرگرمی مهم‌ترین المان بازی است و مسیرهای شگفت انگیز بازی را می‌توانید با ماشین‌های بزرگ جثه فتح کرده و در این مسیر شیرین کاری کنید.

Blaze and the Monster Machines Axle City Racers PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Blaze-and-the-Monster-Machines

می‌توانید ماشین خود را به گاراژ برده و با سفارشی سازی آن، مهارت‌های خود را بیش از پیش به نمایش گذارید. Blaze به‌عنوان کاراکتر اصلی در این بازی حضور دارد و می‌توانید ویژگی‌های شخصیتی وی را توسعه داده و به‌علاوه، کاراکترهای دیگر رهم خریداری کنید. با افزایش سرعت و ارتقا توانایی‌های خود، شرایط بهتری در بازی خواهید داشت. در غیر اینصورت، این رقبای شما هستند که سریع سبقت گرفته و رحمی در برابر شما نخواهند داشت. رقابت‌های جایزه بزرگ همواره در بازی برگزار شده و برنده می‌تواند پول زیادی را به جیب بزند. بنابراین، اگر می‌خواهید ماشین خود را ارتقا داده یا مدل جدیدتر آن را بخرید، باید تنها به فکر قهرمانی باشید.

بازی را می‌توانید با دوستان خود هم تجربه کرده و با تقسیم صفحه به چهار قسمت مساوی، رقابت و هیجان را با خنده و شادی در خانه تقسیم کنید. یادگیری گیم‌پلی بازی ساده است و بنابراین هر بازیکنی که به جمع شما می‌پیوندد، می‌تواند همان مهارت مشابه را نشان دهد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Blaze-and-the-Monster-Machines تصاویر-بازی-Blaze-and-the-Monster-Machines تصاویر-بازی-Blaze-and-the-Monster-Machines تصاویر-بازی-Blaze-and-the-Monster-Machines تصاویر-بازی-Blaze-and-the-Monster-Machines تصاویر-بازی-Blaze-and-the-Monster-Machines info

On your marks, get ready to race with Blaze, Pickle, Crusher, and more Monster Machine friends! From Axle City to the Monster Dome, the world of Blaze is yours to explore. Race at blazing speed for the championship or play with up to 4-players in split-screen mode!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7

Processor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD FX-8150 3.6GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790 2GB VRAM

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX compatible soundcard

Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are not officially supported.

سیستم پیشنهادی:

OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7

Processor: Intel Core i5-4460 3.2 GHz / AMD Ryzen 5 1600X 3.6GHz or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon HD 7950 3GB VRAM or higher

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX compatible soundcard

Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are not officially supported.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SKIDROW:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Blaze and the Monster Machines برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..