تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت بوستان طاووس قم به کجا رسید؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به برنامه‌ریزی مدیریت شهری در سال‌های گذشته برای توسعه بوستان‌های بانوان در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های شهرداری و شورا اکثر مناطق شهری دارای بوستان افتتاح‌شده یا در دست اقدام است.

او در ادامه  به آخرین وضعیت احداث بوستان بانوان منطقه یک اشاره کرد و گفت: بوستان «طاووس» ویژه بانوان در منطقه یک روبه‌روی گلزار شهدا در دست تکمیل بوده و روشنایی و برق آن در حال اجراست که تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در منطقه ۳ نیز بوستان ارغوان در خیابان شهید بهشتی، در منطقه ۴ بوستان نرگس، در منطقه ۶ دو بوستان به نام اردیبهشت در خیابان کارگر و بوستان تبسم در امام‌زاده ابراهیم(ع) و منطقه ۷ بوستان نجمه در خیابان شهید فاطمی فعال هستند.

او با بیان این که در منطقه پردیسان نیز بوستان پروانه به بانوان اختصاص داده شده است، گفت: در مجموع تمامی بوستان‌ها از ۶ ونیم صبح تا اذان مغرب در اختیار بانوان است.

جوادیان عنوان کرد: در منطقه ۵ بوستان بانوان در شهید کلهری به نام باغ جهانگیری در حال تملک است و به غیر از منطقه دو و پنج در سطح شهر، بوستان بانوان داریم و در تلاش هستیم در هر منطقه‌ای دو بوستان ویژه بانوان فعال شود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت بوستان طاووس قم به کجا رسید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..