تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر کشور: مرز‌های مهران و شلمچه برای بازگشت زائران باز می‌شود

وزیر کشور گفت: مرز‌های زمینی مهران و شلمچه برای بازگشت زائران اربعین حسینی باز خواهد بود و زائران می‌توانند برای بازگشت به کشور از طریق زمینی اقدام کنند.

وزیر کشور: مرز‌های مهران و شلمچه برای بازگشت زائران باز می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای احمد وحیدی، با حضور در برنامه "تیتر امشب" گفت: با توجه به شیوع کرونا در عراق، مسئولان این کشور از پذیرش زائر خارجی در ایام اربعین عذرخواهی کردند.

وی افزود: برابر آخرین توافقی که با کشور عراق صورت گرفت، اعلام شد که ۶۰ هزار زائر عتبات عالیات از طریق مرز هوایی با شرط تزریق دو دُز واکسن را می‌پذیرد.

وزیر کشور بیان کرد: با همکاری و هماهنگی وزارت راه، سازمان هواپیمایی و خطوط پرواز موفق به ساماندهی حدود ۸۰ پرواز از ۱۸ فرودگاه کشور شدیم که با توجه به بزرگی و گستردگی کار تأخیر‌ها و گلایه‌هایی هم به وجود می‌آمد.

وحیدی افزود: با تلاش‌های وزارت امورخارجه، ستاد اربعین و سفارت ایران در عراق مشکل زائرانی که روادید نداشتند و از هواپیمایی العراقیه بلیت تهیه کرده بودند حل شد.

 وزیر کشور گفت: مرز‌های زمینی مهران و شلمچه برای بازگشت زائران اربعین حسینی باز خواهد بود و زائران می‌توانند برای بازگشت به کشور از طریق زمینی اقدام کنند، همچنین مرز‌های زمینی تست PCR از زائران اربعین گرفته می‌شود.

وحیدی با اشاره به منشاء شایعه بازشدن مرز‌ها برای تردد زائران اربعین در فضای مجازی بیان کرد: هیچ یک از هموطنان به سمت مرز‌های زمینی با عراق حرکت نکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر کشور: مرز‌های مهران و شلمچه برای بازگشت زائران باز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..