تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی 5.8 میلیون دلاری

سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس /

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.


سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق

در شرایطی که دولت آمریکا در سال‌های اخیر و در جریان جنگ سوریه، نگران سلاح ‌های شیمیایی شده، این کشور در اتحاد با رژیم بعث عراق، سکوت کرد. این موشن گرافی تاریخی، نگاهی به بزرگ ترین قربانی سلاح شیمیایی در طول تاریخ است.


مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟

شهید دکتر مصطفی چمران وزیر دفاع دولت موقت، زمانی که ارتش بعث عراق به ایران حمله کرد، کوشید با تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم، سرعت پیشروی ارتش صدام حسین در خاک را کند کرده و همزمان نیروهای نظامی ایران به ویژه نیروهای بسیجی سازماندهی و در محورها مستقر شوند. در این موشن گرافی تاریخی نقش چمران در مقام فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.


زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی

در تصاویری قدیمی از یک گزارش خبری، روز‌های معمولی روسیه در ۱۹۳۶ (سه سال پیش از جنگ جهانی دوم) به تصویر کشیده می‌شود. تصاویری از شکار ببر، خرید لباس در دوران حکومت کمونیسم، همینطور تصاویری از مراسم دفن دانشمند شهیر روسی پاولف که در آن سال از دنیا رفته بود و تصاویری کمتر دیده شده از آغاز دوستی استالین با یک دختربچه مغول.


جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس

در جریان جنگ ایران و عراق، آمریکا در حمایت از عراق و برخی از کشورهای منطقه، روی کشتی های عراق پرچم این کشور را نصب و در عین حال مسیر انتقال و تولید انرژی را برای ایران ناامن کرد. این گزارش نشان می دهد در جریان جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس چه رویدادهایی رخ داد.

سرکشی تزار روسیه به کازاک‌ها

ویدیویی از تزار نیکلای دوم، آخرین وارث دودمان رومانوف و آخرین تزار روسیه که به نیروهای کازاک ارتش خود سرکشی می‌کند. کازاک‌ها جنگجویان ماهر و خبره‌ای بودند که به مهارت در سوارکاری شهره بودند. در دوران تزار سازمان یافته و وارد ارتش روسیه شده بودند و تا حدودی وظیفه دفاع از مرز‌های روسیه را داشتند. تخصص این نیروها جنگ‌های چریکی و نامنظم بود و به همین شکل در برابر پیشروی فرانسوی‌ها در زمان حمله ناپلئون به روسیه مقاومت کردند.

دره آراکو از نمای نزدیک

«دره آراکو / Araku Valley» یک محدوده جغرافیایی زیبا در بخش «ویساکهاپتنام / Visakhapatnam» واقع در ایالت آندرا پرادش هند است. این دره زیبا را از فراز آسمان در قاب 4K می‌بینید.

چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟

در زندگی هر کسی ممکن است شرایطی پیش آید که مجبور شود مطلبی را برای گروهی از افراد توضیح دهد، یا یک سخنرانی تمام عیار داشته باشد و بخواهد با جمع کثیری از مخاطبان صحبت کند. ما کمتر از یک دقیقه فرصت داریم که توجه مخاطبان را به خودمان جلب کنیم و آن‌ها را به چیزی که می‌خواهیم بگوییم علاقه‌مند کنیم. امروزه خیلی از سخنرانی‌ها با وجود داشتن مطالب خوب و ارزنده، به خاطر یک شروع کلیشهای یا نحوه بیان بد، اصلا مورد توجه قرار نمی‌گیرند. اما چطور می‌توان یک سخران خوب شد؟ آیا سخنرانی کردن یک امر ذاتی است یا هر کسی می‌تواند با کمی تمرین به یک سخنران خوب تبدیل شود؟در این ویدیو تکنیک‌های اساسی برای داشتن یک سخنرانی خوب توضیح داده می‌شود تا شما نشان دهد که هرکسی می‌تواند یک سخنران خوب شود.


بوگاتی دیوو، خودروی 5.8 میلیون دلاری

خودرو «بوگاتی دیوو / Bugatti Divo» یک هایپر خودرو بی‌نظیر دیگر از کمپانی بوگاتی است که تنها 40 دستگاه از آن تولید خواهد شد و تمام 40 دستگاه از قبل به فروش رفته اند؛ پس خودرویی است که هیچکس دیگری نمی‌تواند آن را داشته باشد. نام این خودرو را هم مثل ویرون و شیرون، از یک راننده مسابقه‌ای گرفته‌اند که آلبرت دیوو نام دارد و در دهه 1920 میلادی مسابقه می‌داده‌ است. این ویدیو در روز پرده‌برداری از این خودرو خارق‌العاده ضبط شده است که در آن مدیر اجرایی پروژه، درباره این خودرو و خصوصیات آن توضیحات نسبتاً کاملی را ارائه می‌دهد. متاسفانه هنوز نقد و بررسی کامل و مناسبی از این خودرو در دست نیست. به محض انتشار اولین نقد و بررسی مناسب، تابناک آن را انعکاس خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی 5.8 میلیون دلاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..