تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه تبدیل برق فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در هورامان تخت به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،آیین افتتاح  پروژه تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی شهر هورامان تخت به کابل خودنگهدار با حضور نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت برق کردستان، فرماندار سروآباد و جمعی از مسوولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت: پروژه تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی شهر هورامان تخت به کابل خودنگهدار با حجم فیزیکی ۱۲ کیلومتر با موفقیت به اتمام رسید.

هیوا لهونیان افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت برق هزینه شد و هم اکنون تمام مشکلات شهر هورامان تخت در بحث شبکه هوایی فشار ضعیف برق برطرف شده و آماده پاسخگویی به هر برنامه توسعه‌ای در این شهر هستیم.

او یادآور شد: باتوجه به ضعف ولتاژ برق در برخی از محلات شهر هورامان تخت و مشکلاتی که شهروندان این شهر در استفاده از وسایل برقی با مشکل برق مواجه بودند یک ترانس برق را نصب کردیم که ضعف ولتاژ را برطرف کند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان اضافه کرد: به جهت استحکام و پایداری مکانیکی در شبکه برق شهر هورامان تخت ۵۶ اصل تیر برق را تعویض کردیم به طوریکه در حال حاضر شبکه برق این شهر گردشگری و توریستی از نظر مکانیکی پایداری کامل را دارد و استاندارد‌های کامل را رعایت کردیم.

لهونیان ادامه داد: تنها مشکل برق شهر هورامان تخت بحث شبکه فشار متوسط است که در یک مسیر نامناسب قرار گرفته است باتوجه به اینکه شبکه برق در این مکان قدیمی بوده و منازل مسکونی در حریم این شبکه احداث شده به جهت ایجاد امنیت برای کاربران شبکه برق برنامه ریزی کرده ایم که شبکه هوایی متوسط برق در این مکان جابجا و اصلاح شود.

او افزود: این مسیر به طول هفت کیلومتر به ۵۰ میلیار ریال اعتبار نیاز دارد که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۶ ماهه اول سال آینده این پروژه بازسازی و تغییر محل داده شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان به پروژه‌های برق رسانی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۹۶ شرکت برق استان کردستان در بین ۴۱ شرکت برق کشور در رتبه آخر قرار داشت که تا پایان سال ۹۹ با اجرای پروژه‌های مختلف برق در سطح استان این رتبه به ۱۷ کشوری رسید و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال آینده جزو پنج شرکت برتر برق کشوری باشیم.

لهونیان یادآور شد: تا پایان سال ۹۹ در مجموع ۵۱۲ میلیارد تومان اعتبار در بحث پروژه‌های برق رسانی در استان کردستان هزینه شده است که رقم بسیار قابل توجه‌ای است.

او اضافه کرد: امسال تا ۱۵ آبان ماه ۴۰ روستای دیگر در سطح استان کردستان تک خوانی می‌شوند و باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تا سال آینده تمام روستا‌های شهرستان‌های مریوان و سروآباد تک خوانی شده و به کابل خودنگهدار تبدیل خواهند شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه تبدیل برق فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در هورامان تخت به بهره برداری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..