تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو روستای کردستان با آغاز سال تحصیلی به اینترنت پرسرعت متصل شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف مخابراتی رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات مخابراتی را به دنبال دارد، اظهار داشت: برای ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه از ۲G به ۳G در روستا‌های باینچوب از توابع سنندج و روستای یغواسی از توابع کامیاران مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

حکمت با اشاره به اینکه با نصب و راه‌اندازی تجهیزات مورد نیاز بر روی سایت‌های مذکور کیفیت دیتای مشتریان تلفن همراه در این نقاط ارتقا می‌یابد، خاطرنشان ساخت: افزایش سرعت اینترنت همراه و امکان ارسال پیام از طریق صوت و تصویر به طور همزمان از مزایای این اقدام است.

او  به تشریح اقدامات صورت گرفته برای ارتقا تکنولوژی در سایت‌های تلفن همراه پرداخت و اضافه کرد: این پروژه در قالب دو عملیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری (نصب تجهیزات تکنولوژی مورد نظر، نصب تجهیزات پهنای باند، کانفیت، راه‌اندازی و بهره‌برداری) اجرا می‌شود.

حکمت با بیان اینکه استفاده دانش‌آموزان از دیتای تلفن همراه در زمان تحصیل و حضور در کلاس‌های آموزشیِ آنلاین با کیفیت بالاتر در فرآیند آموزش و یادگیری آن‌ها تاثیرگذار است افزود: ارائه خدمات مخابراتی در روستا‌ها همچنان از برنامه‌های دارای اولویت منطقه کردستان است که برای تحقق آن برنامه‌های مختلفی کارشناسی و تدوین شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو روستای کردستان با آغاز سال تحصیلی به اینترنت پرسرعت متصل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..