تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای اثر هنرمند قمی به موزه حرم حضرت عباس (ع)

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا ارجمندی،مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم امروز یکشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۰ در گفت و گو با خبرنگاران گفت: انگشتر مزین به ماکت  حرم حضرت زینب (س) ساخته دست هنرمند قمی  با هماهنگی‌های انجام شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات و به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم به حرم حضرت عباس (ع) اهدا خواهد شد.

 او افزود:ماکت انگشتر مزین به بارگاه حضرت زینب(س) اثر استاد امین رعیت ،هنرمند مینیاتور ساز قمی است که ۱۲ سانتی متر ارتفاع دارد و با استفاده از ۳۰۵ گرم نقره و ۵ گرم طلا و با استفاده از پرچم سبز متبرکه حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها طراحی و طی پانزده روز ساخته شده است.

امین رعیت ،هنرمند مینیاتورساز

اهدای انگشتر مزین به حرم حضرت زینب (س)

ارجمندی ادامه داد: این اثر متبرک به پرچم سبز  حرم حضرت معصومه (س) است و در حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س)  متبرک شده است.

او اضافه کرد: استاد امین رعیت ضمن متبرک کردن این  اثر معنوی در بقاع متبرک در کاظمین، سامرا و نجف، در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می‌کند و در نهایت با تبرک اثر در حرم امام حسین (ع) آن را به موزه حرم حضرت عباس (ع) اهدا می‌کند.

انگشتر مزین به حرم حضرت زینب (س)

استاد امین،هنرمند مینیاتور ساز قمی رعیت مهارت بالایی در ساخت وسایل و مصنوعات فلزی با نقره داردو تاکنون اشیاء مختلفی مانند دوچرخه، پنکه، سماور و … را در ابعاد بسیار کوچک و با جزئیات بسیار زیاد ساخته است.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای اثر هنرمند قمی به موزه حرم حضرت عباس (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..