تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سربازان نمونه سپاه قم تجلیل شدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هم زمان با پنجمین روز هفته دفاع مقدس که با عنوان روز سرباز نامگذاری شده است از ۵۰ سرباز نمونه سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی، مدافع سلامت، ورزشی، مرزبانان و مدافع وطن در مناطق عملیاتی شمال غرب قدردانی شد.

در این مراسم که امروز در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، همچنین از خانواده ۲ سرباز شهید تجلیل شد.

سردار موحد، جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)در این مراسم با اشاره به حضور و درخشش سربازان در نیرو‌های مسلح کشورمان گفت: سربازان زینت و دژ محافظ کشور هستند که در برابر کسانی که چشم طمع به این کشور دوخته اند، ایستادگی می‌کنند.

او با اشاره به حضور ۲ میلیون سرباز در دوران دفاع مقدس، بیش از ۶۰ هزار شهید و ۱۶۰ هزار جانباز سرباز در کشور افزود: شهدای سرباز سپاه و ارتش در سال‌های حماسه جان و جوانی خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و عزت و سربلندی را برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند.

موحد  با تاکید بر قدردانی از سربازانی که در ماموریت‌های سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و لشکر عملیاتی حضور داشتند، گفت: در روز سرباز باید از سربازانی که بیش از ۲ و نیم سال است در مناطق عملیاتی و سربازانی که در یگان‌های مختلف سپاه در حال خدمت هستند، تقدیر ویژه کرد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سربازان نمونه سپاه قم تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..