تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با سرویس تبلیغاتی جدید آپارات بیشتر آشنا شوید

هدف از راه‎‌اندازی این سرویس کمک بیشتر به کسب‌وکارها و افرادی است که می‌خواهند با بودجه‌ی دلخواه، تبلیغات ویدئویی انجام دهند و توسط مخاطبان هدف اصلی خود بیشتر دیده شوند. در این سرویس، کاربران می‌توانند با آپلود ویدئو و واردکردن کلمه‌های کلیدی مرتبط با کسب‌وکارشان در سیستم هوشمند آپارات، تبلیغاتی هدفمند را تنظیم و مدیریت کنند.

در این پنل، شما ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﻧﻤﺎیی ﮐﻠﯽ از وﺿﻌﯿﺖ تبلیغات ﺧﻮد را ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ و ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺟﺪﯾﺪ اﯾﺠﺎد ﮐﻨﯿﺪ. همچنین، می‌توانید ﻟﯿﺴﺖ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و آﻣﺎرھﺎ و ﺻﻮرتﺣﺴﺎب‌ھﺎی ﺧﻮد را ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ. ایجاد تبلیغ در اﯾﻦ ﭘﻨﻞ درمقایسه‌با ﭘﻨﻞھﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ دﯾﮕﺮ بسیار ساده است و همین امر درکنار طراحی کاربرپسند (user friendly) موجب سهولت استفاده کاربران از سرویس تبلیغات آپارات شده است. برای ایجاد کمپین و شروع تبلیغات در آپارات می‌توانید از پنل کاربری اقدام کنید.

درادامه همراه ویدئو زومیت باشید:

تماشا در آپارات

آیا شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار از سرویس تبلیغات آپارات استفاده کرده‌اید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با سرویس تبلیغاتی جدید آپارات بیشتر آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..