تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر علامه حسن‌زاده آملی در روز اربعین

فرماندار ویژه آمل مازندران گفت: به طور قطع، پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی، فردا دوشنبه، پنجم مهرماه ۱۴۰۰، در شهرستان آمل، تشییع و به خانواده داغدارشان تحویل خواهد شد.

علیرضا شریعت در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مراسم تشییع علامه حسن‌زاده آملی فردا دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد، اظهار کرد: این مراسم از میدان ۱۷ شهریور به سمت میدان قائم (عج) آمل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از تشییع پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی، پیکر این عالم عالیقدر، تحویل خانواده داغدارشان خواهد شد، گفت: هنوز روز تدفین این عالم ربانی مشخص نشده است و ممکن است مراسم تدفین در روز سه شنبه برگزار شود.

به گزارش ایسنا، پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی، امشب یکشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۰، به بیت رهبری منتقل و رهبر معظم انقلاب، نماز میت را اقامه خواهند کرد.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبر: فرزین عامری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر علامه حسن‌زاده آملی در روز اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..