تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافر زمان و مامور سابق سازمان سیا از چگونگی درگیری جنگ جهانی سوم می گوید

مردی مدعی سفر در زمان، می گوید عکسی در اختیار دارد که تصویری از سال ۲۱۱۸ است. الکساندر اسمیت می گوید در قالب یک ماموریت بسیار سری سازمان سیا در سال ۱۹۸۱، بارها در زمان سفر کرده و برای اثبات ادعای خود عکسی از یکی از سفرهای خود نیز گرفته است. اسمیت مدعی است این عکس را از آسمانخراش های مربوط به آینده و در سفری به سال ۲۱۱۸ گرفته است و تجربه خود از سفر به آینده ای چنین دور را فراموش نکردنی می نامد. الکساندر اسمیت می گوید که با افشای جزییات سفرش به آینده، جان خود را به خطر انداخته است. اما ترس از جان باعث نشده که این مرد که خود را مامور سابق سازمان سیا می داند از گفتن حقیقت خودداری کند، کسی که به تفصیل در مورد خطر گرمایش زمین و موجودات فضایی صحبت کرده و مدعی است موجودات فرازمینی در چند دهه پیش رو به زمین خواهند آمد.

مردی مدعی سفر در زمان که خود را مامور سابق سازمان سیا می داند، می گوید عکسی در اختیار دارد که تصویری از سال 2118 است

الکساندر در مصاحبه با کانال یوتیوبی Apex TV ، می گوید: «در قالب یک ماموریت بسیار سری سازمان سیا به سال ۲۱۱۸ رفتم. تا جایی که می دانم، این یکی از اولین سفرهای زمانی بود که با موفقیت به انجام رسیده بود. من به آینده رفتم و سپس به گذشته بازگشتم. این اتفاق در سال ۱۹۸۱ رخ داد». آقای اسمیت که مدعی است با انجام این مصاحبه جان خود را به خطر انداخته است، همچنین فاش می کند که وقتی موجودات فضایی به زمین بیایند با رهبران ارشد جهان دیدار خواهند کرد. اسمیت در این باره گفته است: «موجودات فضایی به دیدار ما خواهند آمد، موجودات فرازمینی باهوشی وجود دارند که به زمین خواهند آمد، در اواسط قرن بیست و یکم این اتفاق خواهد افتاد. مطمئناً مدت ها قبل از اینکه برای عامه مردم افشا شود، با موجودات باهوش فرازمینی ارتباط برقرار خواهد شد. این موجودات فرازمینی ضرورتاً در میان ما زندگی نمی کنند اما هرازگاهی به دیدن زمین خواهند آمد».

او می گوید که از بزرگ ترین خطر برای زمین در آینده نیز آگاه است. اسمیت در این باره نیز چنین گفته است: «تهدیدات بسیاری برای نژاد انسان وجود دارد. تهدید شماره یک برای بشریت همانطور که می دانیم گرمایش جهانی است، همچنین بالا آمدن سطح آب دریاها و افزایش دی اکسید کربن در اتمسفر». او در مصاحبه ای دیگر می گوید که در آینده، بخش اعظم جمعیت جهان در آسمانخراش هایی بلند، همانند آنچه در عکس او وجود دارد، زندگی خواهند کرد.

اسمیت مدعی است که درگیری بین ایالات متحده و کره شمالی باعث وقوع جنگ جهانی سوم شده و در نهایت به تبدیل شدن جهان به جایی بهتر منتهی خواهد شد: «رفته رفته مرزها بی معنی خواهند شد و مردم عاشق زندگی شده و قدرش را می دانند، چیزی که باعث می شود هیچ آسیبی نسبت به همسایه خود وارد نکنند». این مدعی مسافرت در زمان همچنین مدعی می شود که سفر در زمان در سال ۲۰۲۸ برای همگان در دسترس و امکانپذیر خواهد بود و سفر در زمان به یک سفر تجاری تبدیل می شود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 1.8 / 5. تعداد رای: 5

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافر زمان و مامور سابق سازمان سیا از چگونگی درگیری جنگ جهانی سوم می گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..