تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Signal State برای کامپیوتر – نسخه Unleashed

اولین رای باشید!

بازی The Signal State کنترل یکسری ورودی منحصربه‌فرد را به بازیکنان داده و باید با وصل کردن کابل‌ها از طریق یک سیستم درگ و دراپ ساده، آن‌ها را کنترل کنید. بیش از ۴۰ ماموریت معمایی در این بازی می‌بینیم که به مهارت‌های محاسباتی شما نیاز داشته و می‌توانید با کنترل رابطه‌هایی که در این مدارها وجود دارد، آن‌ها را حل کنید. پالت‌های رنگی کابل‌ها، از کارکرد متفاوت هرکدام‌شان حکایت دارد. می‌توانید سبک‌های مختلف کابل‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را در ورودی درست شان قرار دهید. بازی ترکیبات مناسبی از این کابل‌ها را به شما داده و می‌توانید با طراحی صحیح، ماژول‌هایی را ساخته و در نهایت به مرحله بعدی بروید.

The Signal State PC-Unleashed

دانلود-بازی-The-Signal-State

این بازی همراه با ویژگی‌های هیجان انگیز در اختیار شما بوده و می‌توانید در آینده هم به‌روزرسانی‌های جالبی را برای اضافه شدن مراحل دیگر دریافت کنید. بازی دارای یک محیط سندباکس بوده و بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانید کابل‌ها را تغییر داده و آزادانه مراحل را به شیوه دلخواه خود حل کنید. طراحی پازل هم توسط دیگر بازیکنان در این اثر انجام شده و می‌توانید با حل کردن آن‌ها، مهارت خود را نشان دهید. خودتان هم می‌توانید پازل‌های مخصوص به خود را ایجاد کرده و آن‌ها را در فضای بازی آپلود کنید.

بازی تمرکز ویژه‌ای روی چالش مراحل خود دارد و تنها قرار نیست که با تفکرات ساده، بتوانید کابل‌ها را در کنار هم قرار دهید. بنابراین نیاز به دقت و تمرکز در بازی The Signal State احساس می‌شود و می‌توانید کار خود را بدین ترتیب جلو ببرید. می‌توانید علامت گذاری کرده و برای اینکه هیچ چیز یادتان نرود، رنگ‌ها را بنا به سلیقه خود در ورودی‌ها قرار دهید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-The-Signal-State تصاویر-بازی-The-Signal-State تصاویر-بازی-The-Signal-State تصاویر-بازی-The-Signal-State تصاویر-بازی-The-Signal-State تصاویر-بازی-The-Signal-State info

Set in a post-apocalyptic future, The Signal State puts your logic skills to the test with complex puzzles inspired by modular synthesizers. Repair machines, rebuild an abandoned farm, and be part of a revolution that will change the fate of agriculture once and for all.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 10

Processor: 2.0 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 1366 x 768

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Signal State برای کامپیوتر – نسخه Unleashed»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..