تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Plane Effect برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی The Plane Effect مربوط به یک ماجراجویی با ذهن و زمان است. آخرین روز کاری شما در دفتر فرا رسیده است و می‌توانید با بازگشت به خانه، یک ناهنجاری کیهانی را حل و فصل کرده و دوباره شرایط را به همان روزهای ابتدایی‌اش بازگردانید. همه چیز در اختیار شما بوده و باید نیروهای سرکوب‌گر را از خود دور ساخته و آ‌ن‌ها را هدایت کنید. تنها چیزی که می‌تواند به شما کمک کند، روز بازگشت شما به سمت خانواده‌تان است. همین موضوع انگیزه ویژه‌ای را برای کاراکتر بازی فراهم کرده است تا این مشکلات را در فضای کیهانی مرتفع ساخته و شانس دوباره دیدار با خانواده‌اش را داشته باشد.

The Plane Effect PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Plane-Effect

در این بازی، راه خانه از یک شهر دیستوپیایی می‌گذرد. به سرعت متوجه خواهید شد که هیچ چیزی سر جای خود قرار ندارد و متوجه نمی‌شوید که در دنیای واقعی هستید یا در حال تجربه یک کابوس. خیابان‌ها تبدیل به هزارتویی شده‌اند که پیدا کردن خانه از بین آن‌ها بسیار دشوار است. تنها چیزی که می‌دانید، تلاش و فشار آوردن به چنین دنیایی است تا در نهایت، بتوانید از آن عبور کرده و راه اصلی خانه خود را پیدا کنید. محیط‌های بازی فوق‌العاده زیبا بوده و همراه با طراحی منحصربه‌فرد خود، معماهای جالب و غیر معمولی را هم به شما معرفی می‌کند. همین روند کافی است تا از حضور در چنین شهری و مقابله با معماهای آن، حس خوبی را پیدا کنید.

بازی سرشار از مسیرهایی است که روز به روز عبور از آن‌ها غیرممکن‌تر احساس شده و تنها این قدرت ذهن برتر شما است که می‌تواند بر معماها چیره شده و در نهایت، مسیر اصلی را در بازی The Plane Effect پیدا کند. حرکت خود را ادامه داده و هیچگاه تسلیم نشوید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-The-Plane-Effect تصاویر-بازی-The-Plane-Effect تصاویر-بازی-The-Plane-Effect تصاویر-بازی-The-Plane-Effect تصاویر-بازی-The-Plane-Effect تصاویر-بازی-The-Plane-Effect info

A dystopian isometric adventure, following a lonely office worker as he attempts to return home in the face of impossible odds. Experience a remarkable journey expertly brought to life with gorgeous visuals, crafted and tailored by VFX experts.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7

Processor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD FX-8150 3.6GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790 2GB VRAM

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10

Processor: Processor – Core i5 2.8GHz processor.

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GPU – NVIDIA GTX 1080 or equivalent video card with a dedicated memory of 2GB or high VRAM.

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Plane Effect برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..