تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مخبر اف‌بی‌آی در میان مهاجمان کنگره آمریکا

در این گزارش به نام این مأمور اف‌بی‌آی اشاره‌ای نمی‌شود اما نیویورک تایمز می‌نویسد، این فرد توانسته بود با اعضای گروه راست‌گرای افراطی «پسران مغرور» که از عاملان حوادث ششم ژانویه بودن، ارتباط  برقرار کند.

نیویورک تایمز می‌نویسد این مخبر اف‌بی‌آی، ساعت ده صبح ششم ژانویه با دیگر اعضای گروه پسران مغرور در مقابل بنای یادبود واشنگتن قرار گذاشته و به اتفاق، به سمت کنگره حرکت کرده‌اند.

در این گزارش آمده است، در حالی که اعضای این گروه حامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا فریاد زنان در حال شکستن موانع و ورود به داخل ساختمان کنگره بودند، این مأمور اف‌بی‌آی گوشه‌ای ایستاده در حال ارسال پیام با تلفن همراه بود.

نیویورک تایمز می‌نویسد طبق گزارشی که به‌دست آورده نمی‌تواند قضاوت درستی از این مسئله داشته باشد که اف‌بی‌آی از اتفاقاتی که قرار بوده آن روز انجام شود مطلع بوده است.

با این حال این روزنامه به نقل از دو فرد مطلع می‌نویسد، مأموران فدرال  نسبت به آنچه پیش‌تر تصور می‌شد، دید بسیار گسترده‌تری نسبت به حوادث این روز داشته‌اند.

در گزارشی که این مخبر اف‌بی‌آی تهیه کرده آمده است، گروه پسران مغرور هیچ برنامه‌ریزی قبلی برای استفاده از خشونت و هجوم به ساختمان کنگره نداشته‌اند و در زمان انجام این حمله نیز بیشتر با «ذهنیت گله‌ای» و به‌صورت لحظه‌ای دست به اقدام می‌زدند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مخبر اف‌بی‌آی در میان مهاجمان کنگره آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..