تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر دادید/ نگرانی از بازگشایی مدارس پس از واکسیناسیون دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آن که نظرخواهی درباره واکسیناسیون دانش آموزان از کاربران خبرآنلاین منتشر شد، بسیاری از مخاطبان نظر دادند که با این کار موافقند و باید زودتر واکسیناسیون عمومی دانش آموزان انجام شود. 

کاربری در این باره نوشته: کار خوبی هست هرچند که نگرانی هایی هم دارد.

کاربر دیگری معتقد است خطر همچنان در مدارس وجود دارد و نباید با وجود واکسیناسیون هم بچه ها را به مدرسه فرستاد. او اینطور نگرانی خود را بیان کرده: واکسن هم اعتباری نیست برای بچه ها خطرناکه تا زمانی که ریشه کن نشه کرونا بچه ها رو اصلا به مدرسه نمی فرستیم.

کاربر دیگری پاسخ داده: دوست عزیز به نظرتون کرونا چجوری ریشه کن میشه؟ با واکسن زدن ریشه کن میشه.... اگه واکسن نزنید روزبه روز جهش پیدا میکنه وشرایط از این هم بدتر میشه... ویروس هست ما باید واکسن بزنیم که در مقابلش مقاوم بشیم... وگرنه شما واکسن نزنی صدسالم بشینی توی خونه کرونا ریشه کن نمیشه که هیچ بدترم میشه.

مجید یکی از کاربران است که می گوید به سینوفارم اعتماد ندارد. او نوشته: هنوز مطمئن به تزریق واکسن سینوفارم چینی برای نوجوان نیستم و فعلا برای هر دو فرزندم استفاده نمیکنم. او در جای دیگری تکرار کرده: خودم واکس زدم ولی برای بچه هام استفاده نمی کنم. چون این هنوز در مرحله آزمون و خطا هست. سلامت و آینده بچه هام رو تا منتشر نشدن دقیق نتایج بالینی این واکسن برای بچه ها به خطر نمیندازم.

کاربر دیگری پاسخ داده: کلا سینوفارم مثل هندونه دربسته س چون دیتاش منتشر نشده هنوز.

یکی از کاربران هم گفته فایزر بیاورید تا بزنیم: فایزر بیارند می زنیم. سینوفارم مجوز زیر ۱۸ نداره. چون عوارضش کمه وزارت بهداشت خودسرانه تصمیم گرفته بزنه.

با وجود ابراز بی اعتمادی هنوز برخی کاربران معتقدند بهترین کار برای کنترل بحران کرونا، واکسیناسیون است. کاربری نوشته: واکسیناسیون تنها و بهترین راه مبارزه با این بیماری هست کاش زودتر انجام می شود خیلی از کسانی که فوت کردن شاید امروز در کنار خانوده هایشان بودند.

صدرا در پاسخ به کسانی که می گویند به واکسن چینی اعتمادی نیست، نوشته: ببینید همه واکسن ها همه همه همه....یه درصدی عوارض دارن من خودم از بعضی کسایی که تو ترکیه فایزر تزریق کردن پرسیدم. اوناهم کرونا گرفتن با وجود تزریق دو دوز! برای کودکان هم غیر از سینوفارم که چین و امارات و بعضی کشورای دیگه برای بچه ها زدن هیچ واکسنی نمیزنن. فایزر و آسترازنکا و.... در هیچ جای دنیا برای کودکان استفاده نشده. با توجه به شرایط فعلی باید واکسن بزنیم هرچی که باشه تا حداقل یکم احتمال گرفتن بیاد پایین. اثرات تمامی واکسن‌ها ظرف سه سال آینده مشخص خواهد شد...

در مقابل این گروه، کسانی هستند که کاملا مخالف فرستادن بچه ها به مدرسه هستند هر چند واکسیناسیون عمومی هم انجام شده باشد.

فرشید یکی از اعضای این گروه است که نوشته: واکسن جلوی ابتلا به کرونا را نمی‌گیرد فقط باعث کم شدن شدت بیماری می شود. پس با اطمینان به اینکه بچه ها واکسن زده اند و مدرسه‌ها را بگشاییم باعث انتقال و درگیری خانواده ها در پیک بعدی خواهد شد. بویژه اینکه نمی توان بخصوص بچه های کوچکتر را در مدرسه وادار به زدن ماسک کرد. پس بهتر است مدارس ابتدایی را باز نکنند و مدارس راهنمایی و متوسطه را با شرایط ماسک زدن اجباری در محیط مدرسه و رعایت فاصله باز کنند.

علی هم ترجیح داده نظر بینابینی بدهد. او گفته: به نظرم با توجه به طرح واکسیناسیون دانش آموزان یا امسال رو هم غیرحضوری برگزار کنند یا حداقل با دو ماه تاخیر کلاس ها برگزار بشه اون هم به صورت حضور یک سومی.

کاربری به نام امین فخاری هم آب پاکی را روی دست همه ریخته و نوشته: من با واکسیناسیون دانش آموزان کاملا مخالفم دلیلی نداره تو این اوضاع بحرانی مدارس باز بشه.

۲۳۵۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر دادید/ نگرانی از بازگشایی مدارس پس از واکسیناسیون دانش‌آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..